با شروع ایفای نقش هدیه تهرانی:

قسمت چهارم «هم‌گناه» منتشر شد

با شروع ایفای نقش هدیه تهرانی در «هم‌گناه»، قسمت چهارم این سریال توزیع شد.

قسمت چهارم «هم‌گناه» منتشر شد
کد خبر: 395141
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۵:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| هم‌گناه به کارگردانی مصطفی کیایی در روزهای ابتدایی اسفندماه و با پایان سریال مانکن به شبکه نمایش خانگی آمد.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از روابط عمومی سریال، این سریال به دلیل چند ویژگی از جمله اولین حضور پرویز پرستویی در شبکه نمایش خانگی و همچنین نقش آفرینی بازیگران مطرحی چون هدیه تهرانی، حبیب رضایی، هنگامه قاضیانی، مسعود رایگان، رویا تیموریان و ... توانست جان تازه‌ای به این مدیوم عرضه محصولات فرهنگی ببخشد.

این سریال که دوشنبه هر هفته عرضه می‌شود، همزمان با انتشار قسمت چهارم از نقش آفرینی شخصیت «فخری» با بازی هدیه تهرانی رونمایی می‌کند. فخری زن جوانی است که برای گذران زندگی با فرزندش روی یک خودرو وانت کار می‌کند و در ادامه داستان با ورود به خانواده صبوری تغییری در مسیر زندگی‌اش ایجاد می‌شود. خانواده صبوری داستان اصلی سریال هم‌گناه را تا اینجای کار روایت و بیننده را با رازی قدیمی آشنا کرده اند که هر کدام از اعضای این خانواده پرجمعیت را به نحوی درگیر کرده است.

هم گناه اولین تجریه کارگردانی مصطفی کیایی برای شبکه نمایش خانگی است که بر اساس فیلمنامه مشترک محسن کیایی و علی کوچکی تولید شده است. قرار است این سریال برخلاف روند همیشگی شبکه نمایش خانگی، در ایام نوروز نیز منتشر شود و به همین دلیل عرضه قسمت پنجم آن در تاریخ دوشنبه 11 فروردین ماه انجام خواهد گرفت.

در سریال هم‌گناه در کنار پرویز پرستویی و هدیه تهرانی که دو بازیگر مطرح آن هستند، محسن کیایی، مهدی پاکدل، پدرام شریفی و حبیب رضایی با حضور مسعود رایگان، رویا تیموریان، افسانه چهره‌آزاد، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، احسان کرمی، روشنک گرامی، سوگل خلیق، مارال بنی‌آدم، علی باقری، فروغ قجابگلو، حسین امیدی، شیرین اسماعیلی، مرتضی آقا حسینی، محمد موحدنیا، محمد رسول صفری، با معرفی ساقی حاجی‌پور و فرانک کلانتر و هنگامه قاضیانی در نقش لیلا، ایفای نقش می‌کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها