سعید نمکی، وزیر بهداشت:

اگر خیز شیوع کرونا در مشهد افزایش پیدا کند، به شدت بالا خواهد بود

سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر خیز شیوع بیماری کرونا در مشهد افزایش پیدا کند، به شدت بالا خواهد بود.

اگر خیز شیوع کرونا در مشهد افزایش پیدا کند، به شدت بالا خواهد بود
کد خبر: 395173
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۶:۵۱:۴۱

اعتمادآنلاین| ‌ سعید نمکی، وزیر بهداشت در بخشی از نشست ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که با حضور رئیس‌جمهور و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با استانداران برگزار شد، با بیان اینکه حدود 10 هزار تخت نقاهتگاهی در کل کشور آماده پذیرش بیماران است، گفت: احتمالا تا هفته آینده این ظرفیت به 15 هزار تخت خواهد رسید، در این راستا تعدادی از این تخت‌ها در استان اصفهان، گلستان، مازندران و گیلان مهیا شده و بیماران بستری هستند، همچنین در خراسان رضوی به همت استاندار خراسان رضوی تعداد قابل توجهی تخت نقاهتگاهی آماده شده و در صورت نیاز آماده استفاده خواهد بود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه نگرانی برای استان‌های زیارتی نظیر قم و خراسان رضوی وجود دارد، تصریح کرد: اگر خیز شیوع بیماری در مشهد افزایش پیدا کند، به شدت بالا خواهد بود، به همین جهت استاندار خراسان رضوی در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا دلسوزانه به همراه همکاران ما در دانشگاه علوم پزشکی تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند تا این اتفاق صورت نگیرد.

گفتنی است؛ علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی و جمعی از اعضاء ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان نیز به صورت ویدئوکنفرانسی در این جلسه مشارکت داشتند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها