روزانه 25 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در رفسنجان مصرف می‌شود

مسئول موکب خاتم الانبیا (ص) شهرستان رفسنجان گفت: این موکب با همکاری شهرداری رفسنجان روزانه برای گندزدایی معابر و اماکن عمومی این شهرستان بین 20 تا 25 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده مصرف می کند.

روزانه 25 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در رفسنجان مصرف می‌شود
کد خبر: 395224
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۰۹:۰۳:۳۵

اعتمادآنلاین| علی میربابایی افزود: جوانان موکب خاتم الانبیاء (ص) با ضدعفونی کردن خودپردازها و معابر، پای کار آمدند تا نقشی در سلامتی مردم داشته باشد.

وی اظهار داشت: همزمان با اعلام موارد مشکوک به کرونا در رفسنجان، خادمان موکب گام نخست را با همکاری معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی به منظور ضدعفونی دستگاه های تصفیه آب و خودپردازها برداشتند و از 16 اسفندماه تاکنون روزانه 30 خادم، خودپردازهای این شهر را در 2 نوبت و خودپردازهای معابر پرترددی نظیر بلوار طالقانی و شهید مصطفی خمینی را در سه نوبت ضدعفونی کردند و این فعالیت را تا ریشه کنی این ویروس منحوس ادامه خواهند داد.

علی میربابایی با اشاره به گام دوم موکب با همکاری شهرداری در راستای ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی گفت: شهرک های شهید زینلی، والفجر یک و 2، فرهنگیان (جنب بوستان معلم) هزار واحدی، جهاد، یادگار امام، آفتاب، محله های اسدآباد فارسی و کریم آباد محقق، خیابان های امیرکبیر غربی، شهیدنوری، شهید اسماعیلی، شهید کهنوجی، تأمین اجتماعی، دانشجو، مولانا تا شهید مطهری، حجت، 20 متری شنی، شهید مصطفی خمینی، معراج جنوبی و شمالی، شهید ابولی، شهید حسینی، باهنر، از میدان قدس تا میدان شهید عباس زاده، حسین آباد، فیض آباد، خیابان حجاب تا سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) (تمامی منازل مسکونی اتباع بیگانه) و کوچه های خیابان های دکترحسابی و ارکیده ضدعفونی شد.

وی تصریح کرد: همچنین ضدعفونی خانه به خانه از میدان شهید پرتوی تا شهید امینی، مدرسه مرتضوی، مهدیه بسیجیان و مهدیه ماهونک، درمانگاه امام رضا (ع) انجام شده و این فعالیت ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول بیان کرد: این حجم از فعالیت توسط 60 خادم موکب خاتم الانبیا (ص) با انتشار روزانه 20 تا 25 هزار لیتر موا ضدعفونی کننده علیه ویروس کرونا انجام شد.

رفسنجان دارای بیش از 311 هزار نفر جمعیت است و در 110 کیلومتری کرمان قرار د ارد.

کرونا تاکنون 13 نفر را در رفسنجان مبتلا کرده که از این تعداد پنج نفر بهبود یافته و 4 نفر فوت کرده اند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها