طرح آرامش بهاری و تحویل سال نو در بقاع و گلزار شهدا لغو شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه و دبیر ستاد مساجد آستارا گفت: طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و آئین تحویل سال نو در گلزار شهدای این شهرستان، در راستای تصمیمات ستاد مدیریت بحران برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برگزار نخواهد شد.

طرح آرامش بهاری و تحویل سال نو در بقاع و گلزار شهدا لغو شد
کد خبر: 395227
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۰۸:۰۵:۵۰

اعتمادآنلاین| جمشید مهدوی روز سه شنبه اظهار کرد: بقاع متبرکه امامزادگان، پیرقطب الدین، باباحسن، شیخ محمود خیوی و سید محمد دوست این شهرستان ضدعفونی شده اما برگزاری هرگونه اجتماعات و برنامه در آنها ممنوع است و سرویس های عمومی بقعه امامزادگان، روزانه ضدعفونی و گندزدایی می شود.

وی افزود: زائرسرای حرم امامزادگان نیز تعطیل است اما امکان واگذاری فضا یا اتاق به خیران برای دوخت و دوز ماسک و تهیه اقلام بهداشتی را داریم و به چند نفر از همشریان نیز مواد اولیه تولید ماسک را داده ایم و آنها در خانه هایشان ماسک می دوزند.

وی ادامه داد: از محل منابع مالی فرهنگی اداره اوقاف و کمک های خیران، در آستانه سال نو مقداری آجیل و مواد خوراکی برای حدود 40 خانوار نیازمند ساکن در اطراف حرم امامزادگان تامین خواهیم کرد.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس‌ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود و در معمولی‌ترین حالت، باعث سرماخوردگی می‌شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان "سارس" می‌شود که نشانه‌های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است و به بیش از 150 کشور جهان سرایت کرده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و 110 مسجد در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها