مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران از تمدید مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران خبر داد.

مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
کد خبر: 395237
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۰۸:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| عمار سعیدیان فر درباره تمدید مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاری گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده مهلت زمان ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاری تا 20 فروردین سال 99 تمدید شد.

وی اظهار داشت: فارغ از این که خبرنگاران در گذشته طرح ترافیک دریافت کرده اند یا نه، باید مدارک خود را برای سال 99 بارگذاری کنند.

سعیدیان فر تصریح کرد: نظر به اینکه بسیاری از خبرنگاران در شرایط موجود( شیوع ویروس کرونا) دورکار شده اند و نتوانسته اند برای دریافت معرفی نامه و مدارک مورد نیاز خود به محل کار ، مراجعه کنند و درخواست زمان بیشتری برای ثبت نام داشتند، تمدید مهلت ثبت نام خبرنگاران صورت گرفته است.

مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح ترافیک گفت: خبرنگاران متقاضی کارت بلیط مترو نیز، دقت داشته باشند که باید در سامانه تهران من در مهلت تعیین شده ثبت نام کنند.

سعیدیان فر در ادامه اظهار داشت: تاکنون بیش از 4 هزار 600 نفر برای دریافت طرح ترافیک و کارت بلیط، در سامانه ی تهران من، ثبت نام کرده اند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی شهرداری تهران با بیان این که خبرنگاران در صورتی که معاینه فنی برتر داشته باشند از این تخفیف هم بهره مند می‌شوند.

سعیدیان فر در پایان تاکید کرد: اهالی رسانه در نظر داشته باشند که 20 فروردین آخرین مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران بوده و مهلت اعلام شده بار دیگر تمدید نخواهد شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها