کد خبر: 395251
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۰۸:۴۱:۲۶
| |

تورج منصوری:

پروژه ناتمام «لاله» بالاخره تمام شد/ در انتظار تعیین شرایط اکران

تورج منصوری تهیه‌کننده سینما از به پایان رسیدن فیلم سینمایی «لاله» به کارگردانی اسداله نیک‌نژاد خبر داد.

پروژه ناتمام «لاله» بالاخره تمام شد/ در انتظار تعیین شرایط اکران
کد خبر: 395251
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۰۸:۴۱:۲۶

اعتمادآنلاین| تورج منصوری تهیه‌کننده و مدیر فیلمبرداری سینما درباره تکمیل مراحل تولید پروژه «لاله» گفت: فیلم سینمایی ناتمام «لاله» تمام شده و آماده نمایش است اما با توجه به اینکه قرار بود فیلم در ترکیب اکران نوروزی رونمایی شود و با توجه به تمدید تعطیلی سینماها، باید منتظر بمانیم و ببینیم شرایط به چه صورت پیش خواهد آمد.

منصوری درباره احتمال ارائه فیلم به جشنواره جهانی فجر در صورت به تأخیر افتادن نوبت اکران عمومی آن هم گفت: فعلاً باید دید جشنواره جهانی فیلم فجر برگزار می‌شود یا نه و بعد برای برنامه‌ریزی چگونگی نمایش این فیلم اقدام کنیم. امیدوارم این جشنواره در شرایط و زمان مناسبی برگزار شود؛ فضایی که از نظر سلامت مخاطبان و مسئولان و برگزارکنندگان جشنواره امن باشد.

این مدیر فیلمبرداری درباره دیگر فعالیت‌های سینمایی خود نیز ادامه داد: بین توقف و آغاز دوباره تولید «لاله»، مدیریت فیلمبرداری فیلم سینمایی «آفتاب نیمه شب» به کارگردانی شهریار بحرانی را برعهده داشتم که این پروژه نیز در مرحله تصحیح رنگ قرار دارد و منتظر هستیم کمی شرایط آرام‌تر شود تا بتوانیم اصلاح رنگ این فیلم را به پایان رسانیم.

منصوری در پایان گفت: در این پروژه با 3 فیلمبردار خیلی عزیز و دوست داشتنی کار کردم که هر سه این هنرمندان فیلمبرداران و عکاسان جنگ تحمیلی بودند. امیدوارم بتوانیم این جمع چهار نفری در حوزه فیلمبرداری را حفظ کنیم و شاید به تعدادمان اضافه شود. قصد دارم کار گروهی با فیلمبرداران و عکاسان جنگ تحمیلی را در فیلم‌هایی که درباره جنگ ساخته شود ادامه دهیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها