کد خبر: 395255
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۰۸:۴۵:۰۰
| |

آخرین اخبار درباره شیوع ویروس کرونا در چین؛

روند نزولی مبتلایان و قربانیان کرونا در چین ادامه دارد

مقامات چین اعلام کردند طی 24 ساعت گذشته 21 نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و 13 نفر از مبتلایان نیز جان خود را از دست دادند.

روند نزولی مبتلایان و قربانیان کرونا در چین ادامه دارد
کد خبر: 395255
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۰۸:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مقامات چین روز سه‌شنبه اعلام کردند طی 24 ساعت گذشته 13 نفر دیگر در این کشور به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور به 3226 نفر برسد.

همچنین طی این مدت 21 نفر دیگر به مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در چین افزوده شد تا مجموع مبتلایان در این کشور به 80 هزار و 901 نفر برسد.

مقامات چین که پیشتر نسبت به کاهش سریع روند ابتلا به ویروس کرونا در ماه جاری (مارس) ابراز امیدواری کرده بودند، اکنون نگران ورود افراد مبتلا به این ویروس از کشورهای خارجی هستند زیرا کسب‌وکارهای بیشتری در حال از سرگیری فعالیت خود در این کشور هستند.

منابع بیمارستانی چین گزارش دادند که تمام استان‌های این کشور به جز هوبه از اواخر ماه فوریه موفق شدند ابتلای جدید به کروناویروس را متوقف کنند و در استان هوبی نیز احتمالا تا پایان ماه مارس تعداد مبتلایان جدید به صفر خواهد رسید.

ویروس‌های کرونا (یا کروناویروس‌ها) خانواده‌ای از ویروس‌ها هستند که بیماری‌های مربوط به دستگاه تنفسی از سرماخوردگی معمولی گرفته تا برونشیت و عفونت مجاری تنفسی را منجر می‌شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها