مهیار صداقت:

موفقیت در المپیک مهم‌ترین خواسته تیم ملی تیراندازی ایران است

تیرانداز المپیکی ایران گفت: بیشترین تلاش خود را خواهیم کرد تا در المپیک موفق باشیم. قطعا ما برای کسب مدال به المپیک خواهیم رفت و نمی‌خواهیم تماشاچی باشیم.

موفقیت در المپیک مهم‌ترین خواسته تیم ملی تیراندازی ایران است
کد خبر: 395257
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۰۸:۴۸:۲۳

اعتمادآنلاین| مهیار صداقت تیرانداز المپیکی ایران در مورد تمرینات در خانه به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: تمرینات خود را در خانه و زیر نظر مربی آغاز کردیم. مربی‌ها به صورت آنلاین به کار ما نظارت می‌کنند و برنامه‌های لازم را به ما می‌دهند. با شیوع این ویروس شرایط برای ما سخت‌تر شده است. در خانه شاید شرایط برای تمرینات عالی نباشد اما سعی می‌کنیم به بهترین شکل از همین فرصت استفاده کنیم و آمادگی خود را حفظ کنیم.

وی در مورد لغو جام جهانی هند که قرار بود اواخر اسفند برگزار شود گفت: به احتمال زیاد این مسابقه با کمی تاخیر برگزار خواهد شد. جدا از مسابقات هند فکر می‌کنم دو جام جهانی دیگر نیز داشته باشیم. اگر اشتباه نکنم جام جهانی مونیخ قرار بود اردیبهشت برگزار شود و جام جهانی دیگری هم در باکو خواهیم داشت. فعلا که خبری نیست و اطلاع ندارم عازم این مسابقات خواهیم شد یا خیر.

تیرانداز المپیکی ایران در مورد آغاز اردوهای متمرکز گفت: در حال حاضر که تا 4 فروردین استراحت هستیم ولی بعد از آن بستگی به شرایط کرونا دارد. اگر این بیماری فروکش کند حتما اردوهای ما در تهران آغاز خواهد شد. همین تمریناتی که ما در خانه انجام می‌دهیم تا حدودی مکمل تمریناتی است که در اردوها و در مجموعه آزادی انجام می‌دادیم. این تمرینات در خانه ما را در همان سطحی که بودیم نگه می‌دارد و سبب می‌شود که افت نکنیم.

صداقت در پاسخ به این سوال که باید فدراسیون در حال حاضر چه اقدامی برای بهتر شدن شرایط انجام دهد گفت: فعلا بهترین کاری که فدراسیون باید انجام دهد این است که محلی که ما تمرین می کنیم را ضدعفونی و قرنطینه کند تا ما تمریناتمان را ادامه دهیم. البته باید بدانیم که این کار با شرایط فعلی کمی خطرناک است و ممکن است ورزشکاران بیمار شوند. به هر حال ما با بیرون در تماس هستیم. خیلی نمی‌شود در این مورد نظر داد. در مورد اردوهای برون مرزی هم که فعلا پروازها لغو شده است.

وی در مورد پیش بینی‌اش از تیراندازی ایران در المپیک در این شرایط و با توجه به مشکلات پیش رو گفت: خیلی به مشکلات و کمبود امکانات و تجهیزات فکر نمی‌کنیم. سعی می‌کنیم بیشترین تلاش خود را بکنیم تا در المپیک موفق باشیم. ما دست پر به المپیک می‌رویم. قطعا ما برای کسب مدال به المپیک خواهیم رفت، نمی‌خواهیم تماشاچی باشیم.

صداقت گفت: با توجه به شرایط موجود حقیقتا نمی‌توان حرفی زد. بعد از اینکه از مسابقات آزاد دانمارک و اردوی هانوفر برگشتیم قرنطینه بودیم. هیچ حرف و صحبتی نبوده و ما با فدراسیون قطع ارتباطیم. ارتباط ما تنها از طریق مربیان است که برنامه می‌گیریم و نتیجه‌ها را به آن‌ها می‌دهیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها