کد خبر: 395258
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۰۸:۴۸:۰۰
| |

ساناز بیان، نویسنده و کارگردان تئاتر:

«مامان بد» سال 99 به صحنه می‌رود/ تجربه پیچیده والد بودن

ساناز بیان از اجرای نمایش «مامان بد» در نیمه دوم سال 99 خبر داد.

«مامان بد» سال 99 به صحنه می‌رود/ تجربه پیچیده والد بودن
کد خبر: 395258
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۰۸:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ساناز بیان نویسنده و کارگردان تئاتر درباره فعالیت‌های تازه‌اش گفت: مدتی است نگارش نمایشنامه «مامان بد» را به پایان رسانده‌ام و قصد داشتم آن را نیمه اول سال 99 در تماشاخانه سپند به صحنه ببرم که با شرایط پیش آمده و تعطیلی اجراها و تماشاخانه‌ها به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا احتمالاً اجرا تا نیمه دوم سال به تعویق می‌افتد.

او درباره ویژگی‌های این اثر نمایشی بیان کرد: این نمایش بخش دیگری از چندگانه‌ای است که با «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» آغاز و با «آبی مایل به صورتی» ادامه پیدا کرد و می‌توان گفت نمایش «مامان بد» بخش آخر این سه گانه است که مراحل پژوهش، تحقیق و نگارش آن مدتی به طول انجامید و انرژی زیادی نیز از من گرفت.

بیان یادآور شد: این نمایش به تجربه والد بودن و این که تا چه اندازه پدر و مادر بودن کار پیچیده‌ای است، می‌پردازد. «مادر بد» درباره تجربیات عاطفی است که خیلی از ما در زندگی از سرگذرانده ایم و به مساله مهمی چون مسئولیت پدر و مادر بودن اشاره دارد.

نویسنده «هتلی‌ها» در پایان صحبت‌هایش درباره بازیگران نمایش توضیح داد: این نمایش چند بازیگر دارد که فعلاً آیه کیان پور، مرضیه بدرقه و امین میری برای حضور در نمایش انتخاب و دعوت شده‌اند. همچنین نسرین ریاحی پور به عنوان پژوهشگر در کنار گروه حضور دارد که پیش از این در نمایش «آبی مایل به صورتی» نیز با هم همکاری داشتیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها