کد خبر: 395301
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۰۹:۵۰:۱۲
| |

سینماهای زنجیره‌ای رگال در آمریکا بسته شد

سینمای زنجیره‌ای رگال تمامی سینما‌های خود در ایالات متحده را به دلیل شیوع ویروس کرونا بست.

سینماهای زنجیره‌ای رگال در آمریکا بسته شد
کد خبر: 395301
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۰۹:۵۰:۱۲

اعتمادآنلاین| سینمای‌های زنجیره‌ای رگال (Regal Cinemas) دومین سینمای زنجیره‌ای بزرگ در ایالات متحده آمریکا تمامی سینما‌های خود را در این کشور به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل کرد. رگال سینما 543 سینما را در سراسر ایالات متحده آمریکا مدیریت می‌کند.

این اقدام در پی آن صورت گرفت که در کنفرانس خبری کاخ سفید به آمریکایی‌ها گفته شد از اجتماعات بیش از 10 نفر اجتناب کنند.

برخی منابع به هالیوود ریپورتر می‌گویند، انتظار می‌رود اگر تمامی سینما‌های آمریکا بسته نشود، بیشتر آنها در روز‌های آتی بسته خواهند شد، همانطور که در اروپا و در بخش‌هایی از آسیا این اتفاق افتاده است. رگال اولی سینمای مهم آمریکایی است که این اقدام را انجام داده است.

رئیس این سینما با بیان اینکه از روز سه شنبه این تعطیلی آغاز خواهد شد، اعلام کرد: در هر زمانی، در هر سینمایی از سینمای زنجیره‌ای رگال، هدف ما فراهم کردن سلامتی برای کارمندان و مهمانان هایمان است.

او ادامه داد: در این برهه از زمان، تصمیم سختی برای بستن سینما‌ها انجام دادیم. ما برای علاقه دوست داران سینما ارزش قائل هستیم و شکی نداریم که هر چه زود و با فیلم‌های مورد انتظار هالیوود در خدمت آن‌ها خواهیم بود.

پیش از این چندین سینما و همچنین سینمای مستقل نیز اعلام کردند که از روز دوشنبه تعطیل خواهند شد.

سینمای زنجیره‌ای سعی کرده بودند که برنامه‌های خود را همزمان با شیوع کرونا تنظیم کنند. اوایل روز دوشنبه اعلام شده بود که سیاست‌های جدیدی اتخاذ شده و اجازه نمی‌دهند بیش از 50 نفر در سینما به صورت همزمان بنشینند.

سینما‌های جهان نیز با رشد و گسترش این ویروس بسته شده‌اند. 70 هزار سینمای کشور چین هفته‌هاست که بسته شده و سینما‌های اروپا نیز چندی پیش شروع به تعطیل شدن کردند.

به همین خاطر استودیو یونیورسال تصمیم گرفته است فیلم‌های سینمایی «شکار» و «مرد نامرئی» را خیلی زود راهی نمایش‌های خانگی کند. پیش از این دیزنی اقدامی مشابه را برای انیمیشن «منجمد 2» انجام داده بود.

تا روز دوشنبه 181 هزار 127 مورد مبتلا به ویروس کرونا در جهان و 4 هزار و 287 مورد در آمریکا ثبت شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها