کد خبر: 395311
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۰۹:۵۹:۴۹
| |

طیبه سیاوشی شاه عنایتی، نماینده مردم تهران در مجلس:

شبکه ورزش امکان‌ ورزش در خانه را برای مردم فراهم کند

‌طیبه سیاوشی شاه عنایتی، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رسانه ملی و به ویژه شبکه ورزش در شرایط شیوع کرونا در کشور، تمهیداتی را برای ورزش در خانه فراهم کنند.

شبکه ورزش امکان‌ ورزش در خانه را برای مردم فراهم کند
کد خبر: 395311
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۰۹:۵۹:۴۹

اعتمادآنلاین| ‌ ‌طیبه سیاوشی شاه عنایتی، نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی باشگاه های ورزشی باید امکان ورزش در خانه فراهم شود، گفت: بسیاری از مردم یا با حضور در باشگاه های ورزشی و یا از طریق پیاده روی به طور روزانه ورزش می کردند که شیوع ویروس کرونا در کشور امکان حضور مردم در باشگاه های ورزشی و همچنین خیابانها را از آنان گرفته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم در این ایام نیازمند آن هستند که حرکات ورزشی را به شکل صحیح و در داخل منزل انجام دهند.

وی افزود: البته برخی از مربیان ورزشی از طریق فضای مجازی در این ایام فعال شده اند و فرصت ورزش کردن علاقه مندان به سلامتی را از این طریق فراهم کرده اند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رسانه ملی و به ویژه شبکه ورزش باید امکان ورزش در خانه را برای مردم فراهم کنند.

سیاووشی شاه عنایتی متذکر شد: ما چندی پیش در کمیسیون فرهنگی مجلس از مسئولان ذیربط درخواست کردیم که در سه ماه تابستان در شبکه آموزش و یا دیگر شبکه های صدا و سیما، آموزش های ورزشی تدارک دیده شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : معمولاً در شبکه های ورزشی به ویژه شبکه ورزش بیشتر ورزش های حرفه ای آموزش داده می‌شود و یا برنامه‌ها و میزگردهای تخصصی برگزار می شود که لازم است آموزش ورزش در خانه به ویژه در شرایط فعلی در اولویت این شبکه قرار گیرد.

سیاووشی شاه عنایتی تاکید کرد: همچنین لازم است ساعت پخش برنامه های آموزش ورزش در خانه متنوع باشد، بازپخش داشته باشد و به گونه‌ای تنظیم شود که مخاطبان بتوانند در تمامی مقاطع سنی و در ساعات مختلف از این آموزش ها استفاده کنند.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها