کد خبر: 395343
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۱۰:۳۳:۰۰
| |

حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی:

هیچ‌کس در فدراسیون کشتی کرونا ندارد/ بنا به دلیل مشکل شخصی در جلسه حضور نیافت

رنگرز گفت: مصدومیت یزدانی برطرف شده است و به زودی روی تشک حاضر می‌شود.

هیچ‌کس در فدراسیون کشتی کرونا ندارد/ بنا به دلیل مشکل شخصی در جلسه حضور نیافت
کد خبر: 395343
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۱۰:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن رنگرز درخصوص وضعیت مصدومیت حسن یزدانی قهرمان کشتی المپیک و جهان گفت: حسن یزدانی شرایط خوبی دارد، مصدومیتش تا حدود خیلی زیادی درمان شده است. یزدانی روزهای سختی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پشت سر گذاشت و با حضور در آکادمی ملی المپیک خیلی با انگیزه و اراده پیگیر روند درمانی خود شد. دکتر نوروزی یکی از بهترین فیزیوتراپ‌های کشور مسؤولیت درمانی او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برعهده دارد.

او افزود: یزدانی تمرینات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آغاز کرده و با انگیزه و فعل خواستنی که در خود دارد، به زودی روی تشک حاضر می‌شود. من روز گذشته در تماسی که با او داشتم در مورد شرایط بیماری پدرش پرس‌وجو کردم و مشکل خاصی از این بابت وجود ندارد و ظرف روزهای آتی این بیماری برطرف می‌شود و این بیماری کرونا نیست.

سخنگوی فدراسیون کشتی درخصوص وضعیت بیماری آقانیا و زارع دو کشتی‌گیر ملی‌پوش کشورمان گفت: بعد از اطلاع از وضعیت بیماری محمدرضا آقانیا تمهیدات مرتبط برای پیگیری شرایط او انجام گرفت. علی‌نژاد معاون توسعه ورزشی قهرمانی حرفه‌ای پیگیر وضعیت درمانی این قهرمان کشور شدند. خلیلیان رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی نیز با اعزام همکارانشان به بیمارستان کسری پیگیر روند درمانی آقانیا بود. آقانیا مدال برنز المپیک را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کارنامه خود دارد و کمیته ملی المپیک پیگیر سلامت این قهرمان ارزنده کشور هست و امیدواریم این تلاش‌ها و دغدغه‌های ارزشمند مجموعه ورزش کشور به سلامت وی بینجامد.

رنگرز افزود: فدراسیون کشتی پیگیر تمدید دوره‌های درمانی میثم زارع قهرمان ارزنده کشور نیز هست. مقرر شده هزینه‌های درمانی او توسط فدراسیون کشتی پرداخت شود. کمیته ملی المپیک نیز پیگیر روند درمانی او بوده است.

او در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی کشتی و هماهنگی‌های صورت‌گرفته با وزارت ورزش گفت: روز گذشته جلسه‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در محل وزارت ورزش با حضور دبیر، غلامرضا محمدی و محسن کاوه برگزار شد. مقرر شد تا اعلام زمان و مکان دقیق برگزاری مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا ما بررسی‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دهیم تا شرایط را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای برگزاری اردوهای تیم ملی فراهم کنیم. در حال حاضر برای فدراسیون کشتی، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حفظ سلامت قهرمانان در اولویت است و امیدواریم شرایط مهیا شود تا اردوها برگزار شود.

سخنگوی فدراسیون کشتی درخصوص حضور نداشتن محمد بنا در این جلسه گفت: برای او یک موضوع شخصی پیش آمد و نتوانستند در این جلسه شرکت کند. تا قبل از این هیچ مشکلی پیش نیامده بود.

رنگرز درخصوص برگزاری انتخابی المپیک گفت: رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا و جهانی مقرر بود در فروردین و اردیبهشت برگزار شود، اما به نظر می‌رسد در شرایط فعلی در خرداد یا تیرماه برگزار شود. در حال حاضر هیچ پیش‌بینی حتی برای برگزاری المپیک هم نمی‌توان داشت. هر زمانی که به ما اعلام شود که وضعیت برای برگزاری مسابقات مناسب است، شرایط اردوها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در یک فضای قرنطینه و ایمن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مهیا می‌کنیم.

وی درخصوص بیماری چند تن از مسئولان فدراسیون کشتی گفت: هیچ کسی در این فدراسیون مبتلا به ویروس کرونا نشده است و مسؤول دفتر رئیس فدراسیون هم سرماخوردگی ساده‌ای داشتند که برطرف شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها