رضایی:

پرسپولیس نان برانکو را می‌خورد/ مگر می‌شود با مهندسی 4 سال بهترین تیم بود؟

پیشکسوت سرخ‌پوشان گفت: پرسپولیس حقش را در زمین گرفت و قهرمانی‌هایش هم با شایستگی‌های خودش بوده نه با مهندسی خارج از زمین.

پرسپولیس نان برانکو را می‌خورد/ مگر می‌شود با مهندسی 4 سال بهترین تیم بود؟
کد خبر: 395354
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۱۰:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| رحمان رضایی گفت: پرسپولیس در چهار، پنج سال اخیر بهترین تیم ایران بوده و برای همین سه قهرمانی پی در پی به دست آورده است. صحبت از مهندسی لیگ نوعی فرافکنی است. مگر می‌شود با مهندسی 4 سال بهترین تیم بود؟ این‌قدری بی‌انصافی است. پرسپولیس اگر قهرمان شده، همیشه حقش را در زمین گرفته و حق تیم دیگری را پایمال نکرده است.


او افزود: در پرسپولیس هم مثل استقلال و خیلی تیم‌های دیگر رفت‌وآمد مدیریتی زیاد بوده و مدیران زیادی زود به زود جابه‌جا شده‌اند. اما به اعتقاد من پرسپولیس نان برانکو را خورد و او بود که شالوده این تیم قهرمان را بنا کرد.


ملی پوش سابق کشورمان با اشاره به شرایط حاکم بر جامعه گفت: متأسفم که شب عید مردم به جای آنکه به فکر مسائل مربوط به نو کردن سال باشند، درگیر یک ویروس کشنده هستند. سالی که گذشت عجیب‌ترین سال بود و کشور ما با چالش‌های زیادی مواجه بود که سخت‌ترین آن همین ویروس کرونا است. امیدوارم مردم ما نهایت همکاری را با مسئولان داشته باشند تا این ویروس کشنده ریشه کن شود.


رضایی در خصوص ادامه مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: الان نمی‌توان در این خصوص صحبت کرد. این یک شرایط جهانی است و هیچکس در هیچ کجای دنیا الان نمی‌داند تکلیف فوتبال چیست. بهتر است ما هم تابع قانون باشیم و خوب نیست باشگاه‌های ما هر کدام نسبت به منافع شأن بخواهند به فدراسیون یا سازمان لیگ فشار وارد کنند. اگر در آینده شرایط به نوعی شد که گفتند لیگ نیمه تمام بماند، همه باید تبعیت کنند و اگر گفتند باید به صورت فشرده ادامه پیدا کند باز هم همه باشگاه‌ها باید تمکین نمایند.


لژیونر پیشین فوتبال کشورمان گفت: فقط ما نیستیم که امروز با این سوال مواجه هستیم و به جز ایران کشور‌های زیاد دیگری هم درگیر این چالش بزرگ هستند. لیگ ایران، لیگ‌های آسیایی و حتی لیگ‌های معتبر اروپایی هم با مشکلاتی برخورد کرده‌اند. اول باید امیدوار بود تا این ویروس ریشه کن شود و بعد برای فوتبال و خیلی مسائل دیگر فکر کنیم.


وی در خاتمه بیان داشت: به عنوان عضوی کوچک از این جامعه از مردم عزیز کشورم می‌خواهم تا به توصیه‌هایی که مسئولان می‌کنند نهایت دقت و توجه را داشته باشند و از هرگونه سفر نوروزی پرهیز کنند. من که خودم بچه مازندران هستم و همه اقوامم آنجا هستند، امسال سهم خودم در مبارزه با کرونا را با نرفتن به سرزمین مادری‌ام ادا می‌کنم.

منبع: خبر ورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها