کد خبر: 395374
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۱۱:۱۹:۱۷
| |

سردار یعقوب سلیمانی، فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج خبر داد:

شهادت سه خادم راهیان نور در راه مبارزه با کرونا

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: ظرفیتی بالغ بر 8000 نفر که قرار بود به راهیان نور اعزام و خادمان شهدا شوند، برای خدمت به مردم در قالب ضدعفونی معابر و غربالگری و نیز خدمت به بیماران اعلام آمادگی کردند.

شهادت سه خادم راهیان نور در راه مبارزه با کرونا
کد خبر: 395374
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۱۱:۱۹:۱۷

اعتمادآنلاین| سردار یعقوب سلیمانی، فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، درباره به کارگیری ظرفیت‌های راهیان نور در راستای مبارزه با ویروس کرونا بیان کرد: خادمان راهیان نور در قالب گروه‌های جهادی برای مبارزه با بیماری کرونا فعال شده‌اند و ظرفیت‌هایی هم در این خصوص اعلام آمادگی کرده‌اند که برای مثال خوزستان یکی از این استان‌ها است.


وی افزود: در جغرافیای کشور، ظرفیت‌های اردوگاهایی که در اختیار راهیان نور است به کار گرفته شده و این موضوع به وزارت بهداشت و به استانداران اعلام شده است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه متاسفانه سه نفر از خادمان راهیان نور در حین خدمت به بیماران مبتلا به کرونا شهید خدمت شدند، یادآور شد: نیروی انسانی که در قالب خادمان شهدا توفیق حضور در یادمان‌ها را نداشتند، در قالب گروه‌های جهادی در امر مبارزه با کرونا، خدمت می‌کنند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: ظرفیتی بالغ بر 8000 نفر که قرار بود به راهیان نور اعزام و خادمان شهدا شوند، برای خدمت به مردم در قالب ضدعفونی معابر و غربالگری و نیز خدمت به بیماران اعلام آمادگی کردند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها