کد خبر: 395380
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۸ ۱۳:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از پرونده دوپینگ تایسون فیوری گزارش می‌دهد:

محرومیت 8ساله در انتظار قهرمان بوکس جهان

تایسون فیوری و پسرعمویش که او هم از قهرمانان بوکس بوده متهم به دوپینگ شدند. البته این 2 ورزشکار اعلام کردند به خاطر خوردن گوشت گراز آزمایش دوپینگ‌شان مثبت شده و به همین دلیل باید به دوپینگ غیرعمد متهم شوند.

محرومیت 8ساله در انتظار قهرمان بوکس جهان
کد خبر: 395380
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۸ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در صورتی که تخلف تایسون فیوری در پرونده دوپینگش محرز شود، این ورزشکار با محرومیت 8ساله از ورزش مواجه خواهد شد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، تایسون فیوری و پسرعمویش که او هم از قهرمانان بوکس بوده متهم به دوپینگ شدند. البته این 2 ورزشکار اعلام کردند به خاطر خوردن گوشت گراز آزمایش دوپینگ‌شان مثبت شده و به همین دلیل باید به دوپینگ غیرعمد متهم شوند.

این پرونده پس از 2 سال تحقیق، در سال 2017 به نتیجه رسید و دوپینگ آنها محرز شد. سازمان مبارزه با دوپینگ انگلیس هم این پرونده را بست.

تایسون فیوری

اکنون یک کشاورز به نام مارتین کرفوت ادعا کرده تایسون فیوری به او پیشنهاد رشوه داده است. صحبت‌های کرفوت باعث شده پرونده دوپینگ فیوری وارد مرحله‌ای جدید شود.

کرفوت مدعی شده تایسون فیوری به او پیشنهاد داده در ازای گرفتن 25 هزار پوند، مسئولیت فروش گوشت را بر عهده بگیرد، منتها فیوری این ادعا را رد کرده است.

اگر حرف‌های این کشاورز صحت داشته باشد، تایسون فیوری به جرم اخلال در روند تحقیقات سازمان مبارزه با دوپینگ انگلیس به هشت سال ممنوعیت از فعالیت‌های ورزشی محکوم می‌شود.

این در حالی است که رئیس سازمان جهانی بوکس، مائوریسیو سلیمان، عنوان کرده، تا قبل از اتمام تحقیقات ترجیح می‌دهد صحبت‌های تایسون فیوری را باور کند ( بیشتر بخوانیم ).

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها