طاهری:

کرونا ادامه داشته باشد، لغو مسابقات لیگ تصمیم درستی است/ همه بلاتکلیف هستیم

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: اگر شرایط فعلی کشور و شیوع ویروس کرونا سیر صعودی داشته باشد لغو مسابقات لیگ برتر تصمیم درستی است ولی نباید قهرمان را انتخاب کنیمو

کرونا ادامه داشته باشد، لغو مسابقات لیگ تصمیم درستی است/ همه بلاتکلیف هستیم
کد خبر: 395394
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۱۱:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| بیژن طاهری درخصوص تعطیلی مسابقات لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: شرایط خوبی نیست و همه ما بلاتکلیف هستیم، نمی‌دانیم تمرین کنیم یا نه و نمی‌توانیم برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.

او افزود: ای کاش مسئولان سازمان لیگ و ستاد مبارزه با کرونا جلسه‌ای را با مدیران باشگاه‌ها برگزار می کردند تا باتوجه به شرایط کشور یک برنامه ریزی مناسب صورت می‌گرفت تا همه تیم‌ها شرایط یکسانی داشته باشند. الان یکسری از تیم‌ها مدتی تمرین کردند و برخی از تیم‌ها هم تمریناتشان را تعطیل کردند. اگر از سوی مسئولان ذیربط یک تصمیم قطعی گرفته شود تکلیف باشگاه‌ها هم مشخص می‌شود و همه می‌دانند که از چه تاریخی تمرینات شان را شروع کنند.

مربی تیم فوتبال سایپا افزود: اولویت باید سلامتی انسان‌ها باشد. ببینید لیورپول بعد از سال‌ها در لیگ برتر در آستانه قهرمانی قرار دارد ولی یورگن کلوپ می‌گوید حاضر نیستیم جان کسی به خطر بیفتد. در ایران هم باید ابتدا به سلامتی مردم فکر کنیم.

او در پاسخ به این سوال که با این شرایط لغو کامل مسابقات امسال کار درستی است و در صورت انجام چنین کاری قهرمان هم باید انتخاب شود؟ اظهار کرد: اگر این شرایط و شیوع ویروس کرونا سیر صعودی داشته باشد و ما بخواهیم احتمالا در خردادماه بازی‌ها را به طور فشرده برگزاری کنیم و بلافاصله مسابقات فصل بعد را هم پیش رو داشته باشیم، لغو مسابقات تصمیم درستی است ولی نباید قهرمان انتخاب شود چون مسابقات به پایان نرسیده و هنوز 9 بازی و 27 امتیاز تا پایان لیگ باقی مانده است و انتخاب قهرمان کار درستی نیست.

طاهری گفت: ما چندین دوره مسابقات لیگ را برگزار کردیم و هیچ اتفاقی نمی‌افتد اگر یک دوره مسابقات را با شرایط موجود لغو کنیم و مسابقات را ادامه ندهیم. همانطور که گفتم سلامتی مردم اهمیت بالایی دارد. انشالله که ویروس کرونا هم ریشه کن شود و ادامه مسابقات لیگ هم به خوبی برگزار شود.

مربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این سوال که پرداختی‌های باشگاه به موقع بوده است؟ گفت: سایپا هیچ وقت مشکلی برای پرداخت‌ها نداشته است. هیچ تفاوتی هم بین کادرفنی و بازیکنان وجود ندارد و هر وقت برنامه‌ای برای پرداخت‌ها وجود داشته باشد برای همه اعضای تیم یکسان انجام می‌شود.

او در پایان درباره حضور حبیب کاشانی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه گفت: ابتدا از زحماتی که آقای مدبر در این مدت کشیدند تشکر می‌کنم و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. آقای کاشانی هم یک فرد شناخته شده و کارنامه دار هستند. او در پرسپولیس مدیر موفقی بوده است و سابقه قهرمانی لیگ برتر هم دارد و امیدوارم که در سایپا هم مثل گذشته موفق باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها