کروس:

من و خانواده‌ام هیچ علائمی از کرونا نداریم

هافبک رئال مادرید اعلام کرد خود و خانواده‌اش در سلامت کامل به سر می‌برند و علائمی در رابطه با کووید 19 ندارند.

من و خانواده‌ام هیچ علائمی از کرونا نداریم
کد خبر: 395433
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۱۲:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| تونی کروس نیز مانند همه بازیکنان رئال مادرید در قرنطینه به سر می‌برد تا بحران کرونا در اسپانیا و دیگر کشورها پایان یابد. هافبک آلمانی در یک مصاحبه ویدئویی گفت: من و خانواده‌ام حالمان خوب است و علائمی نداریم.

پس از مثبت اعلام شدن تست کرونای تامکینز، بازیکن تیم بسکتبال رئال مادرید همه بازیکنان فوتبال و بسکتبال این باشگاه به قرنطینه رفتند. کروس مانند دیگر هم‌تیمی‌هایش با پزشکان رئال مادرید در تماس است. آنها به هافبک آلمانی هر چند وقت یک بار توصیه‌هایی می‌کنند تا اگر نشانه‌هایی از کووید -19 داشت اطلاع رسانی کند.

علاوه بر این هر یک از بازیکنان مادرید برنامه خاصی برای بدنسازی دارند و همچنین باید مراقب رژیم غذایی خود باشند تا در روزهای قرنطینه روی فرم باقی بمانند. با این حال دائم در حال کار کردن نیستند. هافبک رئال مادرید در این رابطه گفت: روی فرم هستم. حوصله‌ام سر نرفته است چون سه فرزند دارم. روزهایی که در خانه هستم کسل کننده نیستند. می‌بینم همه خوب هستند. به لطف فرزندانم هر روز نودل می‌خورم و در خانه دستمال توالت زیادی هم دارم!

هافبک آلمانی درباره لغو احتمالی یورو 2020 به دلیل فراگیری ویروس کرونا در اروپا گفت: زمانی که لیگ‌ها دوباره به جریان بیفتند فاصله کمی با یورو باقی می‌ماند. ابتدا باید از این دشمن پنهان راحت شد تا همه چیز به روند عادی خود برگردد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها