انتخابات درون‌حزبی دموکرات‌ها در ایالت اوهایو لغو شذ

فرماندار ایالت اوهایو اعلام کرد دستور داده است مرحله ابتدایی انتخابات درون‌حزبی دموکرات‌ها در این ایالت به دلیل شیوع ویروس کووید 19 لغو شود.

انتخابات درون‌حزبی دموکرات‌ها در ایالت اوهایو لغو شذ
کد خبر: 395452
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۱۳:۲۵:۱۸

اعتمادآنلاین| مایک دوین، فرماندار ایالت اوهایو آمریکا، شب گذشته اعلام کرد به دلیل ایجاد شرایط اضطراری و شیوع ویروس کووید 19 دستور داده است، نظرسنجی مربوط به انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها که قرار بود امروز (سه‌شنبه) برگزار شود، لغو گردد.

دوین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «اکنون که با یک بحران بی‌سابقه در سلامت عمومی روبرو هستیم، برگزاری انتخابات سبب خواهد شد رای‌دهنگان و مسئولین این نظرسنجی در معرض خطر غیرقابل قبول قرار گیرند.»

فرماندار اوهایو در ادامه اضافه کرد مدیر گروه بهداشت ایالت اوهایو دستور لغو انتخابات را صادر می‌کند و مسئول امور خارجه از طریق یک دادگاه راه حل جایگزین را برای رای‌دهندگان اوهایو فراهم خواهد کرد.

پیشتر یک قاضی فدرال اعلام کرده بود درخواست لغو انتخابات دراوهایو را رد کرده است. به دنبال آن مقامات بهداشت این ایالت در مورد به خطر افتادن سلامت افراد هشدار دادند. بنابر آمار رسمی، بیش از 50 مورد ابتلا به کرونا در این ایالت ثبت شده است و مقامات ایالتی پیش‌بینی کرده‌اند بیش از 100 هزار ابتلای دیگر نیز در آنجا روی خواهد داد.

انتخابات درون‌حزبی دموکرات‌ها که میان برنی سندرز و جو بایدن در ایالت‌های مختلف آمریکا در جریان است قرار بود امروز در ایالت‌های جوجیا، کنتاکی و لوئیزیانا و اوهایو برگزار شود. غیر از اوهایو، سایر ایالت‌ها از ادامه برنامه انتخاباتی طبق برنامه پیشین خبر داده‌اند.

ویروس کرونا تاکنون بیش از 4700 نفر را در آمریکا مبتلا کرده است و بیش از 90 نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها