کد خبر: 395472
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۱۵:۰۹:۴۳
| |

تغییر تاریخ مراسم پایانی جایزه «ارغوان» برای حفظ سلامت همگانی

دبیرخانه جایزه ادبی «ارغوان» از تغییر تاریخ مراسم پایانی این رویداد برای حفظ سلامت همگانی خبر داد.

تغییر تاریخ مراسم پایانی جایزه «ارغوان» برای حفظ سلامت همگانی
کد خبر: 395472
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۱۵:۰۹:۴۳

اعتمادآنلاین| اوژن حقیقی، دبیر این جایزه ادبی گفت: روز گذشته پس از برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری جایزه‌ «ارغوان» به‌ صورت ویدیو کنفرانس به این نتیجه رسیدیم که به منظور حفظ سلامت همگانی اختتامیه این جایزه را که قرار بود 22 خرداد 99 برگزار شود به‌تعویق انداخته و آن را در تابستان پیش‌رو برگزار کنیم که تاریخ دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

او افزود: همه را دعوت می‌کنیم که در این شرایط سخت، قرنطینه را به‌طور جدی رعایت کنند و با خانه‌ ماندن سعی‌ بر قطع زنجیره انتقال این بیماری داشته باشند تا کمی از بار وحشتناکی که بر دوش کادر پزشکی و درمان کشور است کاسته شود و به آن‌ها و تمام امدادگران خسته‌نباشید می‌گوییم.

درحال حاضر تعداد زیادی داستان به دبیرخانه سومین دوره جایزه رسیده و ما جوانان را دعوت می‌کنیم از این فرصتی که پیش آمده استفاده کنند و بیشتر بنویسند و داستان‌هایشان را برای ما ارسال کنند.

دبیر جایزه ادبی «ارغوان» در پایان با آرزوی سلامتی برای مردم ایران و در پیش‌داشتن سالی خوب، اعلام کرد: احتمال تمدید فرصت ارسال داستان‌ها هم وجود دارد که پس از تصمیم‌گیری شورای سیاست‌گذاری درباره آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سومین دوره جایزه داستان کوتاه «ارغوان» با موضوع «آخرین‌بار» درحال برگزاری است و علاقه‌مندان جهت شرکت در جایزه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.jayezeharghavan.ir مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها