کد خبر: 395476
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۱۵:۲۶:۳۲
| |

اعتراض ینس لمن به اعلام قرنطینه در آلمان/ اخراج شویم بهتر است یا کرونا بگیریم؟

سنگربان سابق تیم ملی آلمان و آرسنال به توصیه‌های صورت گرفته برای ماندن در خانه به منظور پیشیگیری از ابتلا به کرونا معترض است.

اعتراض ینس لمن به اعلام قرنطینه در آلمان/ اخراج شویم بهتر است یا کرونا بگیریم؟
کد خبر: 395476
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۱۵:۲۶:۳۲

اعتمادآنلاین| با وجود بالا رفتن آمار قربانیان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در سراسر جهان که کشور آلمان هم جزو آنهاست، ینس لِمَن سنگربان سابق تیم ملی این کشور قرنطینه کردن مردم در خانه‌های‌شان را توصیه خوبی نمی‌داند و معتقد است که با مجبور کردن مردم به ماندن در خانه، آنها به شیوه‌ای دیگر ضربه خواهند خورد.

لمن در صفحه شخصی خودش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: اگر احتمال داشته باشد با این وضعیت (قرنطینه خانگی) بیشتر ضربه بخوریم، آن وقت چه می‌شود؟ آیا بهتر است در خانه بمانیم و به این شیوه فرصت‌های شغلی‌مان را از دست بدهیم و از کارمان اخراج شویم؟ آیا اینطوری تعداد افرادی که از مشکلات مالی ناشی از بیکار شدن بیمار می‌شوند بیشتر از کسانی نخواهد بود که از ابتلای به این ویروس بیمار می‌شوند؟ چه کسی باید به تمام این سؤالات پاسخ دهد؟

با وجود اعمال برخی محدودیت‌ها در کشور آلمان و اعلام قرنطینه در بعضی از مناطق این کشور، آمارها از بالا رفتن مبتلایان به کرونا در این کشور حکایت دارد. تا کنون بیش از 7 هزار نفر در آلمان به کرونا مبتلا شده‌اند و 19 نفره هم بر اثر آن جان خود را از دست داده‌اند.

لیگ فوتبال آلمان مانند دیگر رویدادهای ورزشی این کشور تا اواسط فروردین ماه تعلیق است و این احتمال وجود دارد که این تعلیق تمدید شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها