احمد مرادی، نماینده بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، مطرح کرد:

ضرورت مداخله جهانی برای کنار رفتن تحریم‌های آمریکا/ سازمان ملل مرزها را شکسته و به همه کشورها کمک‌رسانی کند

نماینده بندرعباس در مجلس تاکید کرد: آنچه که از سازمان ملل متحد در شرایط کنونی انتظار می‌رود، شکستن مرزها و کنار زدن تحریم‌ها به منظور کمک‌رسانی به همه کشورهاست.

ضرورت مداخله جهانی برای کنار رفتن تحریم‌های آمریکا/ سازمان ملل مرزها را شکسته و به همه کشورها کمک‌رسانی کند
کد خبر: 395488
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۸ ۰۸:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد مرادی نماینده بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت مداخله جهانی برای کنار رفتن تحریم های آمریکا در شرایط کنونی، بیان کرد: باتوجه به اینکه امروز جهان درگیر ویروس خطرناک کرونا است، وظیفه انسانی هر کشوری حکم می کند نهایت همکاری را برای مقابله با این ویروس داشته باشد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه اظهار کرد: همه کشورها امروز در تکاپو هستند تا آرامش و امنیت را به جهان بازگردانند، اما آنچه که از سازمان ملل متحد در شرایط کنونی انتظار می رود، شکستن مرزها و کمک رسانی در حوزه بهداشت و درمان به همه کشورها می باشد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس تصریح کرد: وجود تحریم های ظالمانه و جلوگیری از انتقال امکانات و نیازهای بهداشتی و درمانی برای مبارزه با این ویروس هیچ جایگاهی در شرایط کنونی ندارد. سازمان ملل باید به وظیفه خود در قبال همه کشورها در شرایط کنونی عمل کند.

مرادی در پایان تاکید کرد: ایران نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته و از طریق دیپلماسی ضرورت کنار رفتن تحریم ها را به سازمان ملل منتقل کرده است. امروز پای جان انسان ها در میان است و تمام ارکان نظام باید برای استیفای حقوق ملت ایران در جامعه جهانی تلاش خود را بکار گیرند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها