کد خبر: 395501
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۸ ۰۸:۳۸:۰۰
| |

تسهیلات ویژه برای صنایع کوچک آسیب دیده از کرونا

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران توضیحاتی درباره اقداماتی که این سازمان برای کمک به صنایع کوچک برای جبران خسارات ناشی از شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته، ‌ارائه داد.

تسهیلات ویژه برای صنایع کوچک آسیب دیده از کرونا
کد خبر: 395501
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۸ ۰۸:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| اصغر مصاحب از صدور بخشنامه‌ای خبرداد که طبق آن قیمت‌های واگذاری حق انتفاع زمین برای واحدهایی که تازه می‌خواهند راه اندازی شوند و سالانه افزایش می‌یابد، به دلیل کمک به واحدهای تولیدی آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده افزایش نخواهد داشت.

وی همچنین اظهار کرد که بر اساس تصمیمات این سازمان، اقساط حق انتفاع سه ماه فریز می‌شود تا واحدهای تولیدی فرصت بیشتری برای پرداخت آن داشته باشند.

این مقام مسئول از تولید بیش از شش نوع محصول برای مقابله با ویروس کرونا از جمله ماسک،‌ لباس، ژل، محلول ضدعفونی کننده و الکل در شهرک‌های صنعتی خبر داد و گفت که برخی واحدها بعد از شیوع این ویروس خط تولید خود را تغییر یا تولیدشان را افزایش دادند که مقرر شده آمار تولید آن‌ها از سوی معاونت صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام شود.

شیوع ویروس کرونا و کم شدن رفت‌وآمدها برای پیشگیری از آن در ماه پایانی سال که عمدتا روزهای پررونقی برای کسب وکارهای خرد است، باعث شده که بسیاری فعالان تجاری، اصناف و به تبع آن‌ها تولیدکنندگان دچار زیان شوند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها