روزنامه کیهان نوشت:

حمله به حرم حضرت معصومه، کار شیعیان انگلیسی و باند سیدصادق شیرازی است

روزنامه کیهان نوشت: روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود، حمله به حرم حضرت معصومه در قم را کار شیعیان انگلیسی و باند سیدصادق شیرازی خواند.

حمله به حرم حضرت معصومه، کار شیعیان انگلیسی و باند سیدصادق شیرازی است
کد خبر: 395527
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۸ ۰۹:۳۰:۳۶

اعتمادآنلاین| روزنامه کیهان با اشاره به هجوم برخی به حرم‌های مطهر در شهرهای قم و مشهد این افراد را شیعیان انگلیسی خواند. در این مطلب آمده است:

گفت: بعد از بسته شدن حرم حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها به علت پیشگیری از کرونا چند نفر با ادعای دوستی حضرت، به حرم حمله کرده و یکی از درها را شکسته‌اند!


گفتم: بستن حرم برای حفظ سلامت زائران دلیل عاقلانه‌ای دارد ولی حمله به حرم و تخریب آن فقط می‌تواند نشانه دشمنی با حضرت باشد.


گفت: حمله‌کنندگان از فرقه موسوم به شیعه انگلیسی بوده‌اند. همان فرقه منحرفی که دولت انگلیس 16 کانال تلویزیون ماهواره‌ای در اختیارشان گذاشته است و رهبرشان در مقابل اعتراض دیگران گفته بود جد و نسب ملکه انگلیس به پیامبر اسلام(ص) می‌رسد! آنها چند هفته قبل هم ضریح مطهر را لیس زده و فیلم و عکس تهیه کرده و به انگلیس فرستاده بودند!


گفتم: این جماعت در مقابل حمله تکفیری‌ها به حرم حضرت زینب(س) و ائمه اطهار(ع) در سوراخ موش خزیده بودند و حالا مثل تکفیری‌ها به حرم‌های مطهر حمله می‌کنند؟ اینها با وهابی‌های تکفیری چه فرقی دارند؟!


گفت: اینها شیعه انگلیسی هستند و تکفیری‌ها سنی آمریکایی و مثل دو لبه یک قیچی عمل می‌کنند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها