کد خبر: 395540
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۸ ۰۹:۵۲:۵۱
| |

هوای تهران در شرایط قابل قبول

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت در حال حاضر در شرایط قابل قبول است و پیش‌بینی می‌شود که این شرایط کماکان ادامه داشته باشد.

هوای تهران در شرایط قابل قبول
کد خبر: 395540
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۸ ۰۹:۵۲:۵۱

اعتمادآنلاین| بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران در نخستین ساعات امروز (28 اسفند) تجمع ذرات معلق ناشی از ازدیاد تردد خودروها همراه با حاکمیت جو آرام و آسمان ابری سبب می‌شود که کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.

با افزایش ابرناکی و گاهی بارش باران طی ساعات بعد ازظهر شرایط برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم می‌شود و بهبود کیفیت هوای پایتخت را به دنبال دارد.

در اواخر وقت امروز با وجود افزایش حجم ترافیک شبانگاهی، کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده سالم قرار خواهد گرفت که ناشی از شرایط ناپایدار جو و وزش باد مؤثر است. با کاهش تردد خودروها و آغاز تعطیلات نوروزی طی صبح فردا (29 اسفند) کیفیت هوا در محدوده سالم پیش‌بینی می‌شود.

به‌تدریج طی روز با رشد ناپایداری و احتمال بارش‌ شرایط برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم می‌شود و کیفیت در وضعیت مطلوب باقی خواهد ماند. این وضعیت تا پایان فردا ادامه دارد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، کیفیت هوای 24 ساعت گذشته تهران منتهی به 8 صبح امروز با شاخص میانگین 71 در شرایط قابل قبول قرار داشت و کیفیت هوای هم اکنون نیز با شاخص میانگین 73 همچنان در شرایط قابل قبول قرار دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها