کد خبر: 395555
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۸ ۱۰:۴۳:۱۶
| |

اعتراف بازیکن یوونتوس به عدم آگاهی درباره کرونا

هافبک تیم یوونتوس که به بیماری کرونا مبتلا شده است می‌گوید تصور نمی‌کرده که این بیماری چقدر می‌تواند خطرناک باشد.

اعتراف بازیکن یوونتوس به عدم آگاهی درباره کرونا
کد خبر: 395555
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۸ ۱۰:۴۳:۱۶

اعتمادآنلاین| شب گذشته با معرفی بلیز متوئیدی به‌عنوان دومین بازیکن مبتلا به کرونا در تیم یوونتوس، شمار بازیکنان کرونایی سری A به 11 نفر رسید که این آمار با اضافه شدن بازیکن هلاس ورونا به 12 مورد افزایش پیدا کرده است.

متوئیدی کمتر از یک روز قبل از مثبت اعلام شدن تست کرونای خود، کلیپی ضبط کرده بود که در آن اعتراف کرد درکی از میزان خطرناک بودن این بیماری نداشته است. این هافبک فرانسوی که بعد از دانیله روگانی دومین بازیکن یوونتوسی مبتلا به کروناست، در حالی به این بیماری مبتلا شد که از هفت روز پیش خود و خانواده‌اش را قرنطینه کرده بود.

متوئیدی در پیام ویدئویی خود گفت: در ابتدا من واقعاً از اینکه این بیماری چقدر می‌تواند بد باشد درکی نداشتم. نمی‌دانستم که این ویروس چقدر خطرناک است و چقدر سریع می‌تواند در سرتاسر ایتالیا شیوع پیدا کند. در عرض چند روز هزاران نفر کرونا گرفتند آن هم بدون آنکه ما متوجه شویم. باید درک کنیم که همه ما، خانواده‌های‌مان و نزدیکان‌مان ممکن است به این بیماری مبتلا شویم. پس مهم است که این موضوع را مدنظر داشته باشیم و از دستوراتی که داده می‌شود، پیروی کنیم.

تنها در روز گذشته (سه‌شنبه) 345 نفر به تعداد جان‌باختگان مبتلا به ویروس کرونا در ایتالیا افزوده شد که مجموع کل قربانیان مبتلای این کشور را به دو هزار و 503 نفر افزایش داد. این در حالیست که دو هزار و 60 نفر دیگر هم در بخش مراقبت‌های ویژه هستند. در ایتالیا اکنون مجموعاً 26 هزار و 62 نفره به کرونا مبتلا هستند و با احتساب افرادی که بهبودی پیدا کرده‌اند این رقم به 31 هزار و 506 نفر می‌رسد.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها