دانش‌آموزان نباید از درس و مشق غفلت کنند

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از خانواده ها و دانش آموزان می خواهیم که در خانه بمانند تا خطر ابتلای به ویرورس نامیمون کرونا به طور کامل رفع شود، از این دوره سخت نیز با همدلی سربلند عبور خواهیم کرد و دانش آموزان نباید از جریان یادگیری و درس و مشق خود غفلت نمایند.

دانش‌آموزان نباید از درس و مشق غفلت کنند
کد خبر: 395594
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۸ ۱۳:۰۱:۳۵

اعتمادآنلاین| غلامرضا دانش‌فر پس از شرکت در جلسه ویدئو کنفرانس با روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق، اظهار کرد: سرانه بهداشتی به میزان 17 میلیارد ریال به کلیه مدارس روستایی و شهری استان اختصاص یافته است.

وی افزود: اعتبار 6 میلیارد و 500 میلیون ریال هم تحت عنوان کمک هزینه روستا-مرکزی برای ایاب و ذهاب دانش آموزان روستایی استان پرداخت شد.

این مسئول اظهار کرد: تاکنون بیش از 22 میلیارد ریال به مدارس شبانه روزی سراسر استان به عنوان کمک هزینه پرداخت شده است.

معاون آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به توصیه مؤکد خود به روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان، تصریح کرد: انضباط مالی و نظارت مستمر بر عملکردها خصوصاً هزینه کردهای مالی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

دانش‌فر با ابراز تاسف از مرگ غم انگیز تعداد بی شماری از هموطنان مان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا گفت: با وجود درگیر شدن کشور و استان با ویروس کرونا و به ناچار تعطیلی کلیه مدارس شهر و روستایی، اما جریان آموزش و تعلیم و تربیت از طریق شبکه تلویزیونی آموزش و پرورش بوشهر (شتاب) ادامه یافت.

معاون آموزش و پرورش استان با تقدیر از فرهنگیان معلم و هنرآموز در راه اندازی کارگاه های تولید ماسک در شهرهای مختلف استان بیان کرد: دستآوردهای بهداشتی این فرهنگیان و هنرآموزان به عنوان برگ زرینی در تاریخ سراسر افتخار استان بوشهر به ثبت خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه از این دوره سخت نیز با همدلی سربلند عبور خواهیم کرد و دانش آموزان نباید از جریان یادگیری و درس و مشق خود غفلت نمایند، عنوان کرد: از خانواده ها و دانش آموزان می خواهیم که در خانه بمانند تا خطر ابتلای به ویرورس نامیمون کرونا به طور کامل رفع شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها