کد خبر: 395607
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۸ ۱۳:۳۴:۴۷
| |

18000 نفر ارز دولتی گرفتند

آمار بانک مرکزی از دریافت‌کنندگان ارز دولتی 4200 تومانی حاکی از آن است که حدود 18 هزار نفر و شرکت ارز دولتی دریافت کرده‌اند.

18000 نفر ارز دولتی گرفتند
کد خبر: 395607
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۸ ۱۳:۳۴:۴۷

اعتمادآنلاین| بر اساس تازه‌ترین فهرست منتشرشده از سوی بانک مرکزی از دریافت‌کنندگان ارز دولتی و نیمایی در بازه زمانی 21 فروردین تا 21 اسفند امسال 17 هزار و 940 نفر و شرکت ارز دولتی دریافت کرده‌اند که در این فهرست هم نام اشخاص حقیقی و هم شرکت‌های حقوقی به چشم می‌خورد.

بانک مرکزی تامین ارز دولتی برای این افراد را به 12 ارز مختلف انجام داده که یورو و یوان چین از مهم‌ترین ارزهای اختصاص داده شده به این افراد هستند.

بر اساس این گزارش، از فروردین تا اسفند امسال، بیش از 17 میلیارد و 240 میلیون یورو تامین ارز دولتی برای واردات کالا و خدمات صورت گرفته که این رقم جدا از تامین ارز برای پرداخت اقساط ارزی است.

همچنین حدود 69 میلیون و 700 میلیون یوان چین نیز با رقم ارز دولتی برای واردات کالا و خدمات از سوی بانک مرکزی در این مدت تامین ارزی شده است.

از دیگر ارزهای مهم که در این مدت توسط بانک مرکزی با قیمت ارز دولتی تامین شده می‌توان به درهم امارات، دینار عراق، روپیه هند، لیر ترکیه، ین ژاپن و وون کره جنوبی اشاره کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها