کد خبر: 395631
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۸ ۱۵:۲۰:۳۶
| |

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری:

ملت ایران باید به خود افتخار کند که در این شرایط و بحران‌ها سربلند بیرون آمده است

معاون اول رئیس جمهور گفت: دستاوردهای اقتصادی و اجتماعی در برابر فشارهای و حوادث چشم‌گیر بوده و ملت ایران باید به خود و مدیریت خود افتخار کند که در این شرایط و بحران‌ها سربلند بیرون آمده است.

ملت ایران باید به خود افتخار کند که در این شرایط و بحران‌ها سربلند بیرون آمده است
کد خبر: 395631
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۸ ۱۵:۲۰:۳۶

اعتمادآنلاین| اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری ظهر امروز درحاشیه آخرین جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، گفت: دستاوردهای اقتصادی و اجتماعی در برابر فشارهای و حوادث چشم‌گیر بوده و ملت ایران باید به خود و مدیریت خود افتخار کند که در این شرایط و بحران‌ها سربلند بیرون آمده است.

وی ادامه داد: سال 1398، سال بسیار دشواری بود و اتفاقات مهمی در این سال افتاد که هم مردم ایران در زحمت قرار گرفتند و هم دولت مجبور شد برای کاهش هزینه‌ها و عوارض، اقدامات مهمی انجام دهد.

معاون اول رییس‌جمهور ضمن اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی در سال 98 گفت: در اواسط سال، ترور سردار سلیمانی که برای همه ملت بسیار عزیز بود و برای من یک برادر و رفیق شفیق بود و برای همه از دست دادن این سردار سرافزار بسیار تلخ بود را داشتیم.

وی ادامه داد: با این حال حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی یک اتفاق بسیار مهم بود و مردم ایران صحنه‌ای از اقتدار و همبستگی و علاقه‌مندی خود به جمهوری اسلامی را نشان دادند.

جهانگیری به شیوع بیماری کرونا دراواخر سال اشاره کرد و گفت: همه این اتفاقات در شرایطی در کشور رخ داد که آمریکا نهایت ظلم و اقدامات وحشیانه‌ای را در قالب تحریم‌ها ضد مردم ایران انجام داد و روز به روز هم این فشارها را گسترش داد.

وی گفت: خوشبختانه دستاوردهای اقتصادی و اجتماعی در برابر فشارهای و حوادث چشم‌گیر بوده و ملت ایران باید به خود و مدیریت خود افتخار کند که در این شرایط و بحران‌ها سربلند بیرون آمده است.

جهانگیری اظهارداشت: امیدوارم سال آینده سالی متفاوت، پر از موفقیت و همراه با سلامتی باشد و همه کسانی که در حادثه کرونا آسیب دیدند و در بیمارستان بستری هستند در آغاز سال جدید شفا و بهبود پیدا کنند.

ادامه دارد...

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها