کد خبر: 395656
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۸ ۱۶:۲۳:۴۱
| |

تمهیدات اتوبوسرانی در پر جمعیت‌ترین نوروز پایتخت

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه 5 هزار اتوبوس پایتخت در تعطیلات نوروز فعال است، گفت: ضدعفونی شبانه روزی اتوبوس‌ها ادامه می‌یابد.

تمهیدات اتوبوسرانی در پر جمعیت‌ترین نوروز پایتخت
کد خبر: 395656
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۸ ۱۶:۲۳:۴۱

اعتمادآنلاین| محمود ترفع درباره تمهیدات نوروزی اتوبوسرانی اظهارداشت: 5 هزار دستگاه اتوبوس ناوگان اتوبوسرانی آماده خدمات رسانی به شهروندان در نوروز است همچنین باید توجه داشا اصولاً حمل ونقل عمومی تابع تقاضاست و در شرکت واحد نیز بر اساس میزان تقاضای موجود، اتوبوس به خطوط اعزام می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه عملیات ضد عفونی کردن ناوگان اتوبوسرانی تهران در ایام عید نیز به صورت دقیق و کامل انجام می‌شود، اظهار کرد: کار ضدعفونی شبانه روزی اتوبوس‌های تهران به منظور حفظ بهداشت و حمل ونقل ایمن، در تعطیلات نوروز نیز انجام می‌شود.

ترفع با بیان اینکه شهر تهران، امسال پر جمعیت‌ترین نوروز خود را تجربه می کند اما در عین حال با توجه به اینکه مردم در خانه‌های خود می‌مانند با نگاهی دیگر، پیش بینی می‌شود خیابان های تهران کم تردد ترین نوروز این کلان شهر را تجربه کنند، تصریح کرد: برای جابه جایی مسافران به هر تعداد آمادگی داریم اما امیدوارم مسافران ناوگان اتوبوسرانی با توجه به شرایط موجود به حداقل برسد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان با تاکید بر اینکه همکاران و رانندگان خدوم این شرکت 365 روز در کنار مردم و در خدمت مسافران بودند، خاطر نشان کرد: ناوگان اتوبوسرانی تهران با وجود همه کمبودهای موجود تمام تلاش خود را به عمل آورده و تمامی توان خود را در جهت خدمت رسانی به شهروندان به کار گرفته است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها