محمدرضا حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد خبر داد:

ورود 59 هزار خودرو به مشهد در روز گذشته

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به ورود 59 هزار خودرو به مشهد در روز گذشته گفت:باید با ابزارهای کنترلی مانع از انجام این سفرها از مبدا شد و الا بایستی در انتظار فاجعه انسانی مبتلایان به ویروس کرونا در مشهد نشست.

ورود 59 هزار خودرو به مشهد در روز گذشته
کد خبر: 395739
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۱ ۰۹:۱۱:۳۴

اعتمادآنلاین| محمدرضا حیدری، رییس شورای اسلامی شهر مشهد شامگاه گذشته در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «علی‌رغم تلاش فداکارانه سبزپوشان ناجا و پلیس راهور، اطلاع یافتیم امروز 29 اسفندماه "59 هزار خودرو" وارد مشهد شده است. عددی که اگرچه کاهش 42 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد، اما بازهم رقم بسیار بالایی است.

چندروز پیش نظر اعضای محترم شورای شهر مشهد را برای وزرا و دستگاه‌های مسئول و ذیربط در این موضوع ارسال کردیم، اما جز تماس از دفتر سرلشکر باقری مبنی بر اینکه ما فقط می‌توانیم براساس مصوبه شورای امنیت کشور عمل کنیم، هیچ پاسخ دیگری دریافت نشد.

برای باری دیگر و مجددا به صراحت تاکید می‌کنم بایستی با ابزارهای کنترلی مانع از انجام این سفرها از مبدا شد و الا بایستی در انتظار فاجعه انسانی مبتلایان به ویروس کرونا در مشهد نشست.»

گفتنی است همراه با این یادداشت تصویر نامه‌ای هم منتشر شده که در آن شورای شهر مشهد از ستاد کل نیروهای مسلح، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر راه و شهرسازی و استاندار خراسان‌رضوی، اجرای ممنوعیت سفر به مشهد، کنترل پذیرش مسافر در کلیه پایانه‌های مسافربری شهرها و جلوگیری از تردد اتوبوس‌های حامل مسافرین به مقصد مشهد طی بازه زمانی 25/12/98 لغایت 15/1/99 در تمامی پلیس راه‌های کشور را خواستار شده‌اند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها