تماس تلفنی رئیس‌جمهوری با آیت‌الله مظاهری

رئیس‌جمهوری در تماس تلفنی در آستانه تحویل سال جدید با آیت‌الله‌العظمی حسین مظاهرى با گرامیداشت سال نو، براى وی و همه ملت بزرگ ایران آرزوى سالى پر خیر و برکت کرد.

تماس تلفنی رئیس‌جمهوری با آیت‌الله مظاهری
کد خبر: 395759
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۱ ۱۱:۱۸:۱۵

اعتمادآنلاین| حسن روحانی رئیس‌جمهوری در تماس تلفنی در آستانه تحویل سال جدید با آیت‌الله‌ العظمی حسین مظاهرى، با گرامیداشت سال نو، براى وی و همه ملت بزرگ ایران آرزوى سالى پر خیر و برکت کرد.

رئیس‌جمهور در این تماس با ابراز تشکر از توجهات و حمایت‌های همیشگى مظاهرى، براى ایشان طول عمر همراه با سلامتى و عافیت آرزو کرد.

همچنین مظاهری از مراجع تقلید در این تماس با دعا براى رییس جمهور و همکاران وی در دولت جمهورى اسلامى، از تلاش‌ها و فعالیت گسترده دولت براى مبارزه با بیمارى کرونا، قدردانى کرده و تصریح کرد: خدمات دولت و مسوولان، خصوصاً فداکاری‌ها و مجاهدت بزرگ همه دست‌اندرکاران بهداشت و درمان به‌ویژه پزشکان و پرستاران عزیز، مایه افتخار و تحسین و تقدیر ملت فهیم ایران است و امید است.

این مرجع تقلید افزود: خداوند متعال به آنان بهترین پاداش دنیوى و اخروى، عنایت کنند و با دفع این بلیّه بزرگ، سالى قرین به شادى و امید و سلامتى را در سایه عنایات خاص حضرت ولی‌عصر«عج» براى همگان مرحمت فرمایند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها