دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران:

احتمال دیدار دوستانه ایران و کرواسی

سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید که امکان دارد ایران و کرواسی در دیداری دوستانه به میدان بروند.

احتمال دیدار دوستانه ایران و کرواسی
کد خبر: 395815
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۱ ۱۶:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران در گفت و گویی تلویزیون در شبکه ورزش، به مناسبت عید نوروز، برای مردم ایران آرزوی سلامتی کرد و درباره موارد مربوط به تیم ملی ایران سخن گفت.

وی به بحث انتخاب مربی ایرانی برای تیم ملی اشاره کرد و گفت: غیر از کریم باقری، فرد دیگری را برای حضور در تیم ملی درنظر ندارم و فکر می‌کنم کادرفنی تکمیل شده است.

این اظهارات از سوی اسکوچیچ به این معنی است که جلسات فدراسیون فوتبال با وحید هاشمیان به نتیجه نرسیده و هاشمیان بعد از دوره کوتاهی از تیم ملی جدا شده است.

همچنین اسکوچیچ درباره مکان برگزاری اردوهای آینده تیم ملی، با تمجید از امکانات موجود در آکادمی ملی فوتبال افزود: کمپ تیم ملی عالی و تکمیل است، هرآنچه که ما نیاز داریم در PEC وجود دارد.

سرمربی کروات تیم ملی به امکان برگزاری بازی دوستانه میان ایران و کرواسی اشاره کرد و گفت: درباره این موضوع صحبت شده و قطعا در آینده این بازی برگزار می شود. من به آقای شوکر (رییس فدراسیون فوتبال کرواسی) درباره برگزاری بازی ایران و کرواسی مسائل لازم را گفتم. البته همانطور که می‌دانید الان با توجه به شیوع کرونا چنین مسابقه‌ای امکان پذیر نیست اما قطعا در زمان لازم این اتفاق می افتد و امکان برگزاری این دیدار وجود دارد.

وی ادامه داد: اتفاقا با آقای شوکر درباره مسائل مختلف این بازی صحبت کردم و هروقت شرایط برگزاری فوتبال مهیا شود، این بازی را برگزار کنیم.

اسکوچیچ درباره اینکه در گذشته و در زمان سرمربیگری میروسلاو بلاژویچ تیم ملی ایران با کرواسی بازی کرده و یک بر صفر بازنده شده، تاکید کرد: اگر در زمان سرمربیگری من هم این بازی برگزار شود، دوباره کرواسی برنده می‌شود (باخنده).

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها