احمد نجفی از اجرای «فرش قرمز» گفت/ برنامه‌ای برای گسترش تولید ملی

احمد نجفی مجری برنامه «فرش قرمز» از ویژگی‌های این برنامه برای کمک به صنعت تولید سخن گفت.

احمد نجفی از اجرای «فرش قرمز» گفت/ برنامه‌ای برای گسترش تولید ملی
کد خبر: 395851
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۲ ۱۱:۰۴:۱۶

اعتمادآنلاین| برنامه «فرش قرمز» از شب گذشته اول فروردین هر شب ساعت 21 از شبکه ایران کالا پخش شده است. این برنامه در بازار بزرگ ایران تهیه و تولید شده و میزبان تولیدکنندگان مطرح کشور است، شعار برنامه هم این است: «فرش قرمز برای شما تولیدکنندگان ایرانی پهن کرده‌ایم.»

احمد نجفی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون و مجری این برنامه، درباره دلایل پذیرفتن اجرای «فرش قرمز» توضیح داد: وقتی با من صحبت کردند به دلیل علاقه و کنجکاوی‌ها و شاید نگرانی‌ها خیلی دوست داشتم با این تولید گران روبرو شویم و بتوانیم خدمتی کنیم. به همین دلیل پذیرفتیم که این کار انجام شود.

یکی از جاهایی که باید روی آن فکر، نگاه و قضاوت شود همین بازار بزرگ ایران است؛ بازار و محلی که شاید در تمام خاورمیانه یکی باشد.

او ادامه داد: برنامه صرفا به دلیل خود جنس فرش قرمز به نام «فرش قرمز» نامیده شده است و نوعی سمبل تعارفانه و تشریفاتی هم دارد. به طور مثال رئیس جمهوری از خارج از کشور می‌آید او را روی فرش قرمز می‌برند و ما می‌خواهیم برای برخی با این شکل احترام قائل شویم.

نجفی با اشاره به صنعت فرش اظهار کرد: عده‌ای در این زمینه کار می‌کنند و باعث کارآفرینی و ایجاد تولید شده‌اند. تولیدی که در شرایط تحریم برای ما حیاتی است.

نجفی همچنین در ادامه اظهارکرد: ما سعی کردیم با برنامه ای جذاب و با یک نگاه تازه‌تر تولیدکنندگان را مشتاق کنیم که به این برنامه بیایند. دلیلش هم نحوه و اجرای برنامه بود. می‌خواستیم به فعالان این صنعت اطلاع‌رسانی کنیم که دل ما با شماست. شمایید که این محصول را تولید می‌کنید و ما داریم سعی می‌کنیم آن را معرفی کنیم.

او اضافه کرد: این پیوند بین این شبکه و تولیدکننده‌ها نیاز اصلی این برنامه است. این تولیدکننده‌های صنعتی در هر رشته‌ای باید صنایع خود را معرفی کنند. کجا دیگر بهتر از این پیدا می کنند که بیایند و محصول خود را معرفی کنند.

این بازیگر تاکید کرد: این بده بستان باید انجام شود، تولیدکننده بدون مصرف‌کننده و بدون توزیع‌کننده تولیدگر نیست. تولیدگر بدون برنامه تلویزیونی معرفی محصولاتش باز هم تولیدگر نیست. تولید نباید در حداقل‌ها بماند و ما تولیدکنندگان را تشویق می‌کنیم که از طریق تبلیغ و معرفی در این برنامه‌ها از حداقل‌های تولیدی بیرون بیایند.

مجری «فرش قرمز» در پایان گفت: تولید خوب و قیمت مناسب از معیارهای ما است و سعی داریم تولید کنندگان را به این سمت هدایت کنیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها