کد خبر: 395876
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۲ ۱۴:۲۳:۴۱
| |

فولکس واگن کارخانه‌هایش را به خاطر کرونا تعطیل کرد

شرکت آلمانی فولکس واگن هم به جمع خودروسازانی پیوست که کارخانه‌های خود را به علت نگرانی از شیوع ویروس کرونا تعطیل می‌کنند.

فولکس واگن کارخانه‌هایش را به خاطر کرونا تعطیل کرد
کد خبر: 395876
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۲ ۱۴:۲۳:۴۱

اعتمادآنلاین| همزمان با اعمال محدودیت‌های جدی تردد در کشور آلمان به علت انتشار گسترده ویروس کرونا، شرکت‌های خودروسازی نیز در این کشور در حال تعطیلی کارخانه‌های خود هستند. البته این مساله در آمریکای شمالی و اروپا نیز ادامه دارد.

فولکس واگن علاوه بر تعطیلی کارخانه‌های خود در آلمان کارخانه خود در تنسی آمریکا را نیز تا 29 مارس بسته نگه خواهد داشت و البته مشخص نیست این کارخانه بعد از این تاریخ هم به طور قطعی بازگشایی شود.

چهارشنبه گذشته هوندا کارخانه‌های خود را در آمریکا، کانادا و مکزیک تعطیل کرد. این تعطیلی قرار است تا شش روز ادامه داشته باشد. البته این شرکت اعلام کرده که طی این مدت حقوق تمامی 27600 کارمند خود را به طور کامل پرداخت می‌کند. این توقف فعالیت باعث کاهش 40 هزار واحدی تولید خودرو در این شرکت می‌شود.

فورد، جنرال موتورز و فیات هم تصمیم‌های مشابهی گرفته‌اند و البته توقف فعالیت‌های آنها تا 30 مارس ادامه می‌یابد. نیسان نیز تمامی کارخانه‌های خود در آمریکای شمالی را تا 6 آوریل بسته نگه می‌دارد. تویوتا تا 3 آوریل و هیوندایی تا مدتی اعلام نشده کارخانه‌های خود را در آمریکای شمالی بسته نگه می‌دارند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها