کد خبر: 395910
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۳ ۰۹:۱۳:۲۲
| |

فرمانده انتظامی کردستان:

کلاهبردار 50 میلیارد ریالی دستگیر شد/ اعتراف به 40 فقره کلاهبرداری

فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که اقدام به 50 میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان سنندج کرده بود، خبر داد.

کلاهبردار 50 میلیارد ریالی دستگیر شد/ اعتراف به 40 فقره کلاهبرداری
کد خبر: 395910
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۳ ۰۹:۱۳:۲۲

اعتمادآنلاین| سردار علی آزادی، اظهار داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان سنندجی به اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان و ارائه شکایتی مبنی بر کلاهبرداری از آنان تحت عناوین مختلف توسط یکی از کلاهبرداران حرفه‌ای و سابقه دار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده و اظهارات مال باختگان مشخص شد متهم با عناوینی چون خرید و فروش خودرو، زمین، آپارتمان و به بهانه های مختلف اعتماد مال باختگان را جلب و پس از دریافت مبالع هنگفت، گوشی تلفن همراه خود را خاموش و پاسخگوی آنان نبود.

فرمانده انتظامی استان کردستان ادامه داد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده و با راهنمایی مال باختگان و استفاده از بانک اطلاعاتی کلاهبرداران سابقه دار، هویت وی توسط ماموران شناسایی و و با اخذ نیابت قضائی طی یک عملیات پلیسی در یکی از شهرستان های استان آذربایجان غربی دستگیر شد.

سردار آزادی یادآور شد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده و با ارائه شواهد و مدارک از سوی ماموران و مواجهه حضوری با تعدادی از مال باختگان متهم چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به بیش از 50 میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان سنندجی اعتراف کرد.

او با بیان اینکه تاکنون 40 شاکی در این پرونده شناسایی و به پلیس آگاهی فراخوانده شدند، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها