گریزمان در فهرست فروش بارسلونا قرار گرفت

سایت اسپورت مدعی شد که بارسلونا قصد فروش مهاجم فرانسوی را در تابستان دارد.

گریزمان در فهرست فروش بارسلونا قرار گرفت
کد خبر: 395959
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۳ ۱۴:۳۷:۲۷

اعتمادآنلاین| بارسلونا روی دو موضوع کار می‌کند. هدف نخست آبی اناری‌ها بهترین کردن تیم برای فصل آینده است. دومین چالش کمترین خرج ممکن به خاطر ضررهایی است که بحران ویروس کرونا به وجود آورده است. آن ها به دنبال روش هایی هستند تا این ضررها را جبران کنند.

باشگاه کاتالانی می‌تواند از فروش بازیکن خود پول لازم را برای خرید یک بازیکن مناسب به دست آورد. همان اتفاقی که در رابطه با فیلیپ کوتینیو رخ داد. اکنون در تابستان امسال می تواند با فروش آنتوان گریزمان پول قابل توجهی را به دست آورد.

آبی اناری‌ها برای خرید مهاجم فرانسوی 120 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید پرداخت کردند اما هرگز این بازیکن به اندازه پولی که برایش خرج شد موثر نبود. بارسلونا گریزمان را در فهرست فروش قرار خواهد داد تا پول به باشگاه تزریق کند.

گریزمان در حالی تابستان گذشته با بارسا قرارداد امضا کرد که اعضای تیم معتقد بودند به چنین بازیکنی با این ویژگی‌ها نیاز ندارند اما در نهایت حضور مهاجم فرانسوی را قبول کردند.

گریزمان چند گل به ثمر رساند که برخی از آن ها در نتایج بازی ها تعیین کننده بودند اما در ادامه با عملکرد نه چندان خوب خود نشان داد که چرا برخی از اعضای باشگاه مخالف حضور بازیکن فرانسوی در بارسا بودند.

مهاجم فرانسوی 120 میلیون یورو برای بارسا هزینه برداشت و اکنون تیم کاتالانی آماده است 100 میلیون یورو او را بفروشد. پرداخت 100 میلیون یورو برای بازیکنی در چنین سطح که قهرمانی در جهان را تجربه کرده است می تواند برای تیمی که می خواهد یک گام رو به جلو بردارد مناسب باشد. باشگاهی همچون منچستریونایتد خواهان این بازیکن بود. در حال حاضر پاری سن ژرمن، چلسی و آرسنال می توانند علاقه مند به خرید گریزمان باشند.

یکی دیگر از گزینه های بارسلونا این است که از فروش مهاجم فرانسوی پولی به دست نیاورد و تنها معاوضه بازیکن انجام شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها