کد خبر: 396007
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۴ ۱۱:۳۴:۱۱
| |

مریم ایرانمنش:

امیدوار به کسب سهمیه بانوان والیبال نشسته هستم

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: امیدوارم در فرصت مناسبی برای کسب سهمیه بانوان والیبال نشسته رقابت کنیم و در بازی‌های پارالمپیک توکیو حضور پیدا کنیم.

امیدوار به کسب سهمیه بانوان والیبال نشسته هستم
کد خبر: 396007
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۴ ۱۱:۳۴:۱۱

اعتمادآنلاین| مریم ایرانمنش درباره وضعیت حضور تیم والیبال نشسته بانوان در بازی‌های توکیو اظهار کرد:‌ قرار بود اسفندماه برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو در رقابت‌های جام جهانی کانادا حضور پیدا کنیم که متأسفانه شیوع ویروس کرونا برنامه‌ریزی‌های ما را به هم زد و ما این مسابقات را از دست دادیم.

همچنین یک مسابقه دیگری اردیبهشت در چین داریم که به احتمال زیاد امکان حضور در این بازی‌ها را نیز نخواهیم داشت.

هر دو این‌ها برای کسب سهمیه بانوان والیبال نشسته بود که شرایط حضور را به دلیل پیشگیری ویروس کرونا از دست دادیم.

البته من یقین دارم کمیته ملی پارالمپیک در این زمینه برنامه‌ریزی خاصی خواهد داشت تا ما بتوانیم برای کسب سهمیه بانوان رقابت کنیم.

او گفت:‌ تیم ملی والیبال نشسته بانوان در سال گذشته با حضور در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور آماده حضور در مسابقات کسب سهمیه بود و با کمک کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان اردوهای منظمی را داشتیم. به طوری که یقین داشتیم در کانادا می‌توانیم کسب سهمیه کنیم.

با توجه به تعویق افتادن برنامه‌های تمرینی فعلا مشخص نیست شرایطمان برای حضور در پارالمپیک توکیو چگونه خواهد شد و آیا اینکه این بازی‌ها طبق زمان اعلام شده برگزار خواهد شد یا به تعویق می‌افتد. به هر صورت ما آماده هستیم هر زمان که کمیته ملی پارالمپیک تصمیم بگیرد برای کسب سهمیه رقابت کنیم.

ایرانمنش تصریح کرد: ما از شهریور سال 98 به طور مرتب اردو داشتیم و امید زیادی برای کسب سهمیه داشتیم. متأسفانه اتفاقی که رخ می‌دهد باعث می‌شود تا نتوانیم طبق برنامه حرکت کنیم. امیدوارم تعطیلی اردوها باعث افت عملکرد بانوان والیبال نشسته نشود و ما بتوانیم همانند سال گذشته تیم آماده و خوبی را داشته باشیم.

او در پایان گفت: با جوان‌گرایی که در تیم بانوان والیبال نشسته صورت گرفته در حال حاضر جوان‌ترین تیم را داریم به طوری که رنج سنی بازیکنان 14 سال است و به جز یک تا دو بازیکن که تقریبا سن آن‌ها 40 سال است مابقی بازیکنان جوان و از رنج سنی پایینی برخوردار هستند و این مسئله شرایط خوبی را برای بازیکنان والیبال نشسته بانوان ایجاد می‌کند تا بتوانیم در آینده با این تیم به موفقیت‌های بزرگی در پارالمپیک و همچنین پارآسیایی چین دست پیدا کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها