کد خبر: 396039
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۴ ۱۰:۳۹:۰۰
| |

نگرانی از موج دوم شیوع کروناویروس در آسیا

مقامات کشورهای آسیایی در بحبوحه نگرانی از احتمال موج دوم شیوع کروناویروس در مناطقی که به نظر وضعیت تحت کنترل قرار دارد اقدامات خود را برای ریشه‌کن ساختن این ویروس تشدید کرده‌اند.

نگرانی از موج دوم شیوع کروناویروس در آسیا
کد خبر: 396039
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۴ ۱۰:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| نگرانی از موج دوم شیوع کروناویروس در آسیا باعث شده که در چندین کشور آسیایی محدودیت‌هایی در مسافرت‌ها اعمال شده است .

در مالزی از ارتش درخواست شده تا در اجرایی شدن محدودیت‌های مرتبط با قرنطینه مشارکت داشته باشند.

در خارج از مرزهای چین که اولین بار در ماه دسامبر این ویروس شناسایی شد، کره جنوبی بیشترین تعداد مبتلایان را در قاره آسیا داشته که طبق اعلام مقامات کره جنوبی شمار افراد آلوده به کروناویروس در این کشور به بیش از 8500 نفر رسیده است.

درحالیکه تعداد موارد ابتلا به بیماری کووید-19 در چین برای مدت چند هفته روند کاهشی پیدا کرده در کشورهای دیگر شاهد روند افزایشی تعداد مبتلایان و فوتی‌های ناشی از این بیماری هستیم.

در تایلند موارد ابتلا به بیماری کووید-19 حدود یک سوم افزایش پیدا کرده و به 600 نفر رسید.

پاکستان نیز شناسایی بیش از 300 مورد ابتلا به بیماری کووید-19 را گزارش کرده به منظور پیشگیری از شیوع هر چه بیشتر این بیماری، تمامی پروازهای بین‌المللی را متوقف کرده است.

در ژاپن نیز روز گذشته بیشترین تعداد موارد فوت ناشی از بیماری کووید-19 گزارش شد که در مجموع تعداد فوتی‌ها به 49 نفر رسیده است. همچنین با شناسایی 42 مورد جدید ابتلا شمار افراد آلوده به کروناویروس به 1801 نفررسید.

منبع : ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها