بهزاد زادعلی‌اصغر:

هنوز هم امیدوار به حضور تیم فوتبال پنج نفره در پارالمپیک هستم

بازیکن تیم ملی فوتبال نابینایان و کم بینایان گفت: اگر زمان بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو تغییر کند امید زیادی دارم که فوتبال پنج نفره دوباره پارالمپیکی شود.

هنوز هم امیدوار به حضور تیم فوتبال پنج نفره در پارالمپیک هستم
کد خبر: 396041
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۴ ۱۵:۱۲:۵۹

اعتمادآنلاین| بهزاد زادعلی‌اصغر، اظهار کرد: با توجه به تعطیلی اردوها واقعا شرایط نامناسبی برای انجام تمرینات در حالت قرنطینه وجود دارد.

از زمانی که اردوها به دلیل شیوع ویروس کرونا و پیشگیری این ویروس تعطیل شده است تمرینات آنچنانی نداشته‌ام و واقعا در منزل کار کردن نیز کار سختی است. امیدوارم که زودتر این شرایط به پایان برسد تا تمرینات خود را دوباره از سر بگیرم.

او گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در اکثر کشورها این احتمال وجود دارد که زمان بازی‌های المپیک و پارالمپیک تغییر کند.

من امیدوارم که در صورت تغییر زمان بازی‌های پارالمپیک فرصت دوباره‌ای برای تیم فوتبال پنج نفره فراهم شود تا ما بتوانیم دوباره در پارالمپیک حضور داشته باشیم. من امید زیادی دارم که این تیم دوباره پارالمپیکی شود و ما بتوانیم از عنوان نایب قهرمانی خود دفاع کنیم.

این بازیکن تیم فوتبال نابینایان و کم بینایان اضافه کرد: در صورتی که این اتفاق رخ دهد بدون شک تلاش خود را چند برابر خواهم کرد تا بار دیگر برتری خود را در پارالمپیک نشان دهیم.

من امیدوارم در صورتی که این شرایط برای تیم فوتبال پنج نفره اتفاق بیفتد کمیته تیم فوتبال پارالمپیک نیز شرایط حضور تیم فوتبال پنج نفره را در پارالمپیک فراهم کند. واقعا این تیم در شرایطی که می‌توانست در پارالمپیک توکیو حضور پیدا کند این فرصت را به راحتی از دست داد.

او در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌ای برای آینده دارید؟ گفت: در حال حاضر با یکی از تیم‌های باشگاهی ترکیه به مدت یک سال قرارداد منعقد کردم که قرار بود در لیگ ترکیه از فروردین‌ماه بازی کنم که متأسفانه به دلیل این بیماری فعلا تمام لیگ‌های اروپایی تعطیل شده و منتظر هستم تا ببینم اگر شرایط به حالت عادی برگشت کارم را در ترکیه آغاز کنم.

فعلا که تمام تمرینات و اردوها تعطیل است و وضعیت هیچ تیمی مشخص نیست. من نیز اگر ویروس کرونا پیشگیری شود هم تمرینات خود را به طور جد در تیم ملی فوتبال نابینایان و کم بینایان آغاز خواهم کرد و هم اینکه در لیگ باشگاه ترکیه حضور خواهم داشت تا بتوانم وقفه‌ای که در تمریناتم ایجاد شده جبران کنم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها