کد خبر: 396286
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۷ ۰۹:۲۶:۲۶
| |

تیرانداز المپیکی ایران

تعویق المپیک به نفع ما شد

تیرانداز المپیکی ایران گفت: برای مسابقات تدارکاتی و تعداد فشنگ بالا برنامه‌ریزی کردیم که محقق نشد، تعویق المپیک به نفع ماست تا بتوانیم بیشتر تمرین کنیم.

تعویق المپیک به نفع ما شد
کد خبر: 396286
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۷ ۰۹:۲۶:۲۶

اعتمادآنلاین| نجمه خدمتی در مورد به تعویق افتادن المپیک توکیو اظهار کرد: تعویق یک ساله المپیک یک شوک بزرگ برای همه ورزشکاران بود. این موضوع می‌تواند در عملکرد هر ورزشکار اثر مثبت یا منفی داشته باشد. خدا را شکر این تعویق خیلی به نفع ورزشکاران ایرانی به ویژه رشته تیراندازی شد. برای ما تیراندازان خیلی مفید است و امیدوارم شرایط بهتر شود تا بتوانیم در المپیک بهتر نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: ما برای مسابقات تدارکاتی و همچنین تعداد فشنگ بالا برای تمرین برنامه‌ریزی کرده بودیم که این‌ها محقق نشد. ما تاکنون شاید یک هشتم مقدار فشنگی که باید شلیک نکردیم. این تعویق به نفع ماست که بتوانیم بیشتر تمرین کنیم و خود را به حریفانمان برسانیم.

تیرانداز المپیکی در مورد کسب سهمیه از طریق رنکینگ در مسابقات جام جهانی گفت: در مورد این مسابقات هنوز تصمیمی گرفته نشده و امیدوارم این اتفاق بیفتد. مسلما فدراسیون جهانی مسابقاتی که رنکینگ در آن تاثیر داشته باشد را برگزار خواهد کرد. قطعا تنها زمان مسابقات تغییر کرده که issf اعلام می‌کند.

خدمتی افزود: زمانی که سهمیه المپیک را گرفتم یک سال و 5 ماه برای تمرین تا المپیک زمان داشتم و زمان زیادی هم برای آمادگی بود. اکنون انگار زمان از صفر شروع شده که این به نفع ماست. این تعویق را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم که خدا همراه ما باشد تا بهترین تمرین را داشته باشیم و در المپیک هم بهترین باشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها