اتمام حجت فرمانده انتظامی اصفهان با مسافران نوروزی/ ‌‌اعمال محدودیت‌های سختگیرانه در ‌ محورهای مواصلاتی

گروه استان‌ها ـ فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه به‌زودی محدودیت‌های سختگیرانه در معابر و محورهای مواصلاتی استان اصفهان اجرا می‌شود، گفت: به کسانی که سفر کرده‌اند توصیه می‌کنیم سریع‌تر برگردند.

اتمام حجت فرمانده انتظامی اصفهان با مسافران نوروزی/ ‌‌اعمال محدودیت‌های سختگیرانه در ‌ محورهای مواصلاتی
کد خبر: 396404
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: مجموعه پلیس اصفهان همه توان و ظرفیت‌هایش را در راستای پیشگیری از شیوع ویروس "کرونا" به‌کارگیری کرده است.

وی از برخورد قاطع و مستمر پلیس با افراد و مراکز اقامتی و خدماتی که قوانین و مقررات را رعایت نمی‌کنند خبر داد و افزود: در این خصوص 300 مکان مانند مهمانپذیرها، مهانسراها، چایخانه‌ها، خانه‌های استیجاری، تالارها و رستوران‌ها پلمب و برای500 مکان نیز اخطاریه پلمب صادر شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: علاوه بر این 94 نفر نیز دستگیر و 81 خط تلفن از افراد کلید به‌دست که از آنها برای اجاره دادن خانه‌های استیجاری استفاده می‌شد با دستور قضائی مسدود شدند.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از 5 میلیون اقلام بهداشتی احتکار شده مانند دستکش، ماسک و الکل و دیگر اقلام بهداشتی توسط پلیس اصفهان کشف شده است.

سردار معصوم بیگی به تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان مبنی بر تعطیلی مجموعه تفریحی ناژوان و صفه و تمامی تفرجگاه‌های استان اشاره کرد و گفت: بنابر این پارک خودروها در حاشیه پار‌ک‌ها، بوستان‌ها و پل‌های تاریخی و حاشیه زاینده رود اکیدا ممنوع است و ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با خودروهایی که این مصوبه را اجرا نکنند برخورد می‌کنند.

وی گفت: طی 72 ساعت اخیر بیش از 4 هزار خودرو اعمال قانون شده‌اند و 50 خودرو نیز به پارکینگ منتقل شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه این خودروها 15 روز در توقیف پلیس هستند، بیان داشت: برای رانندگان آنها نیز نمره منفی درج و برخی محرومیت‌های اجتماعی را به دنبال دارد.

وی اظهار داشت: همچنین از ابتدای شروع طرح زوج و فرد از درب منزل در شهر اصفهان بیش از 40 هزار خودرو جریمه و تعداد زیادی نیز به پارکینگ منتقل شده‌اند.

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه 80 درصد مردم توصیه‌های ستاد مقابله با بحران کرونا را رعایت می‌کنند، تصریح کرد: یکسری افراد معدود هستند که با عدم رعایت مقررات و انجام سفر باعث انتقال این ویروس می‌شوند که به‌زودی محدودیت‌های سختگیرانه در معابر و محورهای مواصلاتی استان اصفهان اجرایی ‌می‌شود، به کسانی که سفر کرده‌اند توصیه می‌کنیم سریع تر برگردند و دیگران نیز، حتما در این شرایط به سفر نروند.

وی خاطرنشان کرد: مدافعان امنیت با همه وجود در کنار مدافعان سلامت قرار دارند و تا زمانی که شرایط کاملاً عادی شود همه ظرفیت انتظامی استان در خدمت این ماموریت است و در عرصه و میدان حضور دارد تا ان شاء الله زنجیره انتقال ویروس هرچه زودتر قطع شود و کرونا را شکست دهیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها