کد خبر: 396405
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۱۱:۰۳:۳۶
| |

محدودیت تردد در آزادراه تهران ـ قم و جاده قدیم قم با جدیت اعمال می‌شود

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: از ورود خودرو‌های غیربومی به استان تهران در محور‌های ورودی استان تهران «آزادراه قم ـ تهران» و «جاده قدیم قم» محدوده نعلبندان و «عوارضی تهران ـ قم» تا اطلاع ثانوی جلوگیری می‌شود.

محدودیت تردد در آزادراه تهران ـ قم و جاده قدیم قم با جدیت اعمال می‌شود
کد خبر: 396405
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۱۱:۰۳:۳۶

اعتمادآنلاین| حسین توکلی کجانی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در استان تهران اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از بامداد روز جمعه، محدودیت‌ تردد ورود برای خودرو‌های غیربومی در محور‌های ورودی استان تهران «آزادراه قم _تهران» و «جاده قدیم قم» محدوده نعلبندان و «عوارضی تهران - قم» توسط نیروی انتظامی و عوامل راهداری، پلیس راه و هلال‌احمر اعمال می‌شود.

وی بیان کرد: براساس طرح کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، برابر تصمیمات اتخاذ شده و با هماهنگی استانداری محدودیت تردد در محور‌های ورودی استان تهران اعمال شده و بر این اساس، تنها خودرو‌های استان اجازه ورود به شهر را دارند.

فرماندار ویژه شهرستان ری همچنین افزود: از ورود خودرو‌های شهر‌های دیگر به استان تهران با توجه اینکه دو محور ورودی در حوزه شهرستان ری می‌باشد تا اطلاع ثانوی جلوگیری می‌شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها