کد خبر: 396445
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۱۳:۴۶:۱۲
| |

‌برای بازگشایی ‌دریچه‌های سد استقلال اطلاع‌رسانی شده بود/ مردم همکاری نکردند

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: اخطاریه‌ها و اطلاع رسانی‌های لازم برای بازگشایی دریچه‌های سد استقلال میناب انجام شده بود اما مردم همکاری نکردند.

‌برای بازگشایی ‌دریچه‌های سد استقلال اطلاع‌رسانی شده بود/ مردم همکاری نکردند
کد خبر: 396445
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۱۳:۴۶:۱۲

اعتمادآنلاین| هوشنگ ملایی اظهارداشت: در بحث ورود آب ناشی از بازکردن دریچه های سد استقلال میناب به روستاها اطلاع رسانی‌های لازم به مردم از طریق ستاد مدیریت بحران انجام شد و بعد از جلسه مدیریت بحرانی که در اداره کل هواشناسی استان برگزار شد هم از طریق شبکه های مجازی و هم از طریق صدا و سیما اطلاع رسانی صورت پذیرفت.

وی افزود: در بحث پیش بینی بارش بیشینه عددی که به ما اعلام شده بود بارش 100 میلی متر باران بود اما ما شاهد حدود 240 میلی متر بارندگی ظرف 3 ساعت بودیم.

وی تصریح کرد: اینکه برخی می‌گویند برای گشایش دریچه‌های سد استقلال میناب اطلاع رسانی نشده غیرواقعی است زیرا اطلاع رسانی تعریف دارد و اصلی‌ترین و مهم‌ترین محل اطلاع رسانی در صدا و سیما است که این کار انجام شده بود.

ملائی عنوان کرد: فرمانداری میناب هم اطلاعیه صادر کرده بود اما مردم تمبک که دچار آبگرفتگی شدند همکاری نکردند.

وی بیان کرد: هم اکنون دریچه های اطمینان سد استقلال میناب و شمیل و نیان باز است منتهی تصمیم نهایی برای بازگشایی بیشتر دریچه ها با توجه بارندگی پیش‌رو بستگی به اطلاعاتی که هواشناسی استان در اختیار ما قرار می دهد و تصمیمی که به صورت استانی در ستاد مدیریت بحران استان گرفته می‌شود دارد.

مدیرعامل آب منطقه‌ای هرمزگان خاطرنشان کرد: طبق پیش بینی هواشناسی استان حجم بارش‌ها نسبت به بارش پیشین بسیار کمتر و در حدود 20 تا 40 میلی‌متر گزارش شده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها