کد خبر: 396468
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۱۵:۲۴:۴۰
| |

تعیین تکلیف چگونگی کسب سهمیه‌های باقی مانده المپیک تا سه هفته آینده

کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون های جهانی تا سه هفته آینده تکلیف چگونگی کسب سهمیه های باقی مانده المپیک 2020 توکیو را مشخص خواهند کرد.

تعیین تکلیف چگونگی کسب سهمیه‌های باقی مانده المپیک تا سه هفته آینده
کد خبر: 396468
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۱۵:۲۴:۴۰

اعتمادآنلاین| با توجه به شیوع ویروس کرونا و کناره‌گیری برخی از کشورها برای حضور در المپیک 2020 توکیو، با تصمیم کمیته بین المللی المپیک مقرر شد این بازی‌ها با نام المپیک 2020 توکیو حداکثر تا تابستان سال آینده (2021) برگزار گردد.

بر این اساس کلیه سهمیه‌های کسب شده بازیهای المپیک که تا این تاریخ توسط کمیته بین المللی المپیک تایید گردیده به قوت خود باقی مانده و برنامه ریزی برای 57 درصد سهمیه باقیمانده تا سه هفته آینده توسط کارگروهی از IOC (کمیته بین المللی المپیک) با فدراسیون‌های جهانی هر رشته تدوین و ارسال می‌گردد.

همچنین تاریخ برگزاری بازیهای المپیک در سال 2021 (نام این المپیک 2020 توکیو خواهد بود) توسط کارگروهی دیگر تا سه هفته آینده مشخص خواهد شد. رصد مسابقات جهانی، لیگ های حرفه ای و مسابقات قاره ای سال آینده از اهم ارزیابی این کارگروه بوده و در پایان نسبت به قرار دادن بهترین تاریخ برای برگزاری این بازی ها اقدام خواهد شد.

در مورد برنامه های المپیک سولیداریتی که جهت بازی های 2020 مقرر گردیده بود این برنامه ها تا زمان بازی ها یعنی 2021 ادامه خواهد داشت که شامل پرداخت حقوق قهرمانان و دیگر برنامه‌های OS می‌باشد.

همچنین کلیه هزینه های صورت گرفته توسط کشورها به قوت خود باقی و تمام سررسید های پرداخت فعلا معلق می گردد. و رزرو هتل ها، بیلیط ها و هزینه های پرداختی برای سال آینده لحاظ خواهد شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها