نوشته‌ای که دوباره صبا کمالی را مجبور به عذرخواهی کرد

پس از آنکه استفاده از تعابیری عجیب از سوی صبا کمالی در حساب اینستاگرامی‌ها، منجر به واکنش‌هایی شد، این بازیگر از کرده خود ابزار پشیمانی کرد.

نوشته‌ای که دوباره صبا کمالی را مجبور به عذرخواهی کرد
کد خبر: 396553
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۹ ۱۲:۴۶:۲۰

اعتمادآنلاین| پس از آنکه استفاده از تعابیری عجیب از سوی صبا کمالی در حساب اینستاگرامی‌ها، منجر به واکنش‌هایی شد، این بازیگر از کرده خود ابزار پشیمانی کرد.

به گزارش «تابناک»؛ صبا کمالی، بازیگر سینما و تلویزیون که با انتشار یک پست اینستاگرامی انتقادات فراوانی را برانگیخته بود، در صفحه خود از این اقدام عذرخواهی کرده و آن را به مدیر صفحه نسبت داد.

کمالی در استوری اینستاگرام خود حدیث دفع بلا با صدقه دادن را به سخره گرفته و آن را به امام صادق (ع) نسبت داده بود. او در پایین مطلب منتشر شده نوشته بود: «شوخی». با این وجود خشم کاربران مذهبی از این مطلب موجب شد تا او از آن اعلام برائت و پشیمانی کند.

پیش از این نیز صبا کمالی عکسی در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرده بود که به باور برخی ناظرین توهین به امام حسین (ع) تلقی شد و همین مسئله باعث شد او به سرعت حرفش را پس بگیرد و پس از مدتی ویدیو عذرخواهی خودش را منتشر و از مردم به خاطر صحبت‌هایش معذرت خواهی کرد.

اظهارات تازه صبا کمالی نیز واکنش‌هایی را در پی داشته و از آن جمله محمدرضا عرب‌سرخی، دبیر ستاد بزرگداشت شهیدان عرب سرخی و طباطبائی‌نژاد، با اعلام شکایت از صبا کمالی به خاطر مطلب مزبور، توضیح داد: «صددرصد سلبریتی ما صدقه سر اهل بیت (ع) و نظام مقدس جمهوری اسلامی به جایی رسیده‌اند که نود درصد آن‌ها محلی از اراب [اعراب]ندارند و متأسفانه مانند این بازیگر به بهانه ویروس کرونا به مقدسات ملت شهید پرور توهین می‌کنند که قطعأ به صورت کیفری پیگیری خواهد شد.»

وی ادامه داد: «در ضمن به وزیر ارشاد هشدار می‌دهم در صورت عدم ورود به این موضوع از ایشان هم شکایت خواهیم کرد. خط قرمز ملت ایران اهل بیت (ع) است.»

صبا کمالی متولد 25 آبان 1355 در ساری، بازیگر است و فارغ التحصیل فوق لیسانس مدیریت اجرایی و لیسانس نمایش ازدانشکده سینما و تئاتر در سال 1378 است. او کارش را از تئاتر شروع کرد و بعد از آن کارش را در سینما و تلویزیون ادامه داد و به شهرت رسید.

کمالی قبل از پایان تحصیلات هنری در دانشگاه از سال 1376 فعالیت خود را در تئاتر آغاز کرد. او در سال 78 با مجموعه کیف انگلیسی وارد تلویزیون شد و همان سال با فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش حضور در سینما را تجربه کرد

در سال 1379 در سریال پرطرفدار پس از باران در نقش مرضیه شناخته شد، سپس حضور در سریال رستگاران و آینه‌های نشکن در سال 87 با موضوع انرژی هستی او را به شهرت رسانید.

منبع: تابناک

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها