کد خبر: 396593
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۹ ۱۴:۴۲:۲۶
| |

100 هزار میلیارد تومان برای مقابله با کرونا در کشور اختصاص یافت

استاندار کرمان از اختصاص 100 هزار میلیارد تومان برای مقابله با کرونا در سطح ملی خبر داد و گفت: 75 هزار میلیارد به واحدهای اقتصادی تعطیل اعطا می‌شود.

100 هزار میلیارد تومان برای مقابله با کرونا در کشور اختصاص یافت
کد خبر: 396593
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۹ ۱۴:۴۲:۲۶

اعتمادآنلاین| محمدجواد فدائی با اشاره به اینکه امروز هم جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور رئیس جمهور و استانداران به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار و تصمیمات خوبی اتخاذ شد اظهار داشت: افراد مبتلا به کووید 19 حق ندارند بیماری خود را پنهان کنند.

وی با بیان اینکه این بیماران حتما باید به مراکز درمانی مراجعه کنند افزود: پنهان کردن بیماری جرم محسوب شده و به سبب اینکه سلامت جامعه تحت تاثیر رفتار آنها قرار می‌گیرد با این افراد برخورد قانونی می‌شود.

استاندار کرمان با عنوان اینکه منابع مالی برای جبران برخی خسارات در نظر گرفته شده گفت: 100 هزار میلیارد تومان برای کمک به هزینه‌ای مقابله با بیماری اختصاص داده شده که 8 هزار میلیارد آن برای کمک به خانواده‌هایی است که تحت تاثیر این بیماری قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه این اعتبارات به صورت تسهیلات و یا کمک بلاعوض در اختیار آنها قرار می‌گیرد افزود: 12 هزار میلیارد تومان نیز در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برای مقابله با کرونا قرار داده شد.

فدائی از اختصاص 75 هزار میلیارد نیز برای کمک به واحدهای اقتصادی و صنوف تعطیل در کرونا خبر داد و گفت: در جلسه ستاد استانی کرونا نیز نقاط کنترل ترددها بررسی شد.

وی با بیان اینکه بررسی تعطیلی اصناف و فروش اینترنتی نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت افزود: مصوبات کرونا در استان به خوبی دنبال می‌شود و امیدواریم با همکاری خود مردم زنجیره توسعه این بیماری هر چه سریع‌تر قطع شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها