کد خبر: 396601
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۹ ۱۵:۱۸:۰۰
| |

دادستان کردستان:

12 نفر از زندانیان فراری سقز به زندان بازگردانده شدند

افرادی که با رغبت خود را تحویل دهند مشمول ارفاق قانونی می‌شوند و شامل تخفیفات قانونی درخصوص جرم اصلی نیز می‌شوند.

12 نفر از زندانیان فراری سقز به زندان بازگردانده شدند
کد خبر: 396601
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۹ ۱۵:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| دادستان عمومی و انقلاب استان کردستان با اشاره به فرار 74 زندانی از زندان سقز اعلام کرد که در تازه‌ترین آمار 10 نفز از فراریان دستگیر و دو نفر نیز خود را تسلیم کرده‌اند.

محمد جباری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بازگشت 12 نفر از زندانی‌های فراری زندان سقز اظهار کرد: 10 نفر از زندانی‌ها توسط نیروهای نظامی بازداشت شده اند و دو نفر نیز خود را تحویل مراجع داده‌اند.

وی افزود: افرادی که با رغبت خود را تحویل دهند مشمول ارفاق قانونی می‌شوند و شامل تخفیفات قانونی درخصوص جرم اصلی نیز می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کردستان تصریح کرد: افرادی که دستگیر می‌شوند مجازات جرم جدید خود را متحمل می‌شوند و در خصوص جرم اصلی نیز مشمول هیچ تخفیف قانونی نخواهند شد.

وی با رد شایعه داعشی بودن تعدادی از زندانیان فراری عنوان کرد: هیچ کدام از 74 نفری که از زندان سقز فرار کرده‌اند زندانی امنیتی نبوده‌اند.

جباری ادامه داد: تیم‌های نظامی با مشارکت اداره اطلاعات، پلیس و سپاه تشکیل شده و شاهد بودیم که کمتر از 24 ساعت 10 نفر از زندانیان دستگیر شده‌اند.

وی در پایان یادآور شد: صلاح زندانیان و خانواده‌های آن‌ها در این است که در زودترین زمان ممکن خود را تحویل مراجع قانونی دهند تا مشکلات‌ آن‌ها مضاعف نشود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها