کد خبر: 396610
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۹ ۱۶:۰۴:۰۱
| |

ارائه خدمات بیمه‌ای غیرحضوری به شرکت‌ها ابلاغ شد

بر اساس بخشنامه جدید بیمه مرکزی، نیازی به حضور فیزیکی نمایندگی‌ها و کارگزاران رسمی بیمه در دفاتر خود تا 15 اردیبهشت نیست و ارائه خدمات بیمه ای غیرحضوری به همه شرکت ها ابلاغ شده است.

ارائه خدمات بیمه‌ای غیرحضوری به شرکت‌ها ابلاغ شد
کد خبر: 396610
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۹ ۱۶:۰۴:۰۱

اعتمادآنلاین| برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش شیوع کرونا ویروس، حضور نمایندگی‌های شرکت‌های بیمه و کارگزاران در دفاتر خود ضروری نیست.

بر اساس این گزارش، پیرو تصمیم دولت در راستای کنترل کرونا و با توجه به بخشنامه صادره در 21 اسفند 98، بیمه مرکزی در خصوص مراجعه بیمه‌گذاران به سایت شرکت‌های بیمه و خرید بیمه‌نامه برخط و با توجه به شرایط خاص کشور و ایجاد محدودیت فعالیت برخی مشاغل، به اطلاع می‌رساند؛ تا 15 اردیبهشت، نیازی به حضور نمایندگان و کارگزاران رسمی بیمه در دفاتر خود نیست.


صدور بیمه‌نامه آنلاین و تمدید خودکار بیمه‌نامه‌های شخص ثالث دارندگان وسایل نقلیه تا پانزدهم اردیبهشت از جمله تصمیم های صنعت بیمه برای پیشگیری از ابتلای هموطنان به بیماری کرونا بوده است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز شنبه اعلام کرد: تاکنون 35408 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 2517 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و 11 هزار و 679 نفر نیز بهبود یافته‌اند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها