کد خبر: 396629
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۰ ۰۹:۰۱:۴۲
| |

رنجبرزاده، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی:

تعلل آمریکا در رفع تحریم‌های ایران ایستادگی مقابل بشریت است

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی هرگونه تعلل آمریکا در مقابل رفع تحریم‌ها علیه ایران را ایستادگی مقابل بشریت و تهدید جان همه انسانها دانست.

تعلل آمریکا در رفع تحریم‌های ایران ایستادگی مقابل بشریت است
کد خبر: 396629
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۰ ۰۹:۰۱:۴۲

اعتمادآنلاین| اکبر رنجبرزاده، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پیش از این آمریکا ایران را برای ممانعت از پیشرفت و توسعه تحریم می‌کرد و این تحریم صرفا علیه ایران بود و ما از منظر کشور ایران مقابله با تحریم را دنبال می‌کردیم اما بعد از شیوع کرونا، موضوع دیگر فقط به کشور ما برنمی گردد و هرگونه آسیبی که به کشور ما در مسائل بهداشتی وارد شود به جامعه جهانی تسری می‌یابد ‌و حقوق تمام بشریت مورد تهدید قرار می‌گیرد.


وی افزود: در حال حاضر هرگونه ایستادگی آمریکا در برابر رفع تحریم‌ها علیه ایران در واقع ایستادگی در برابر جامعه جهانی و تهدید زندگی بشریت تلقی خواهد شد و این در تاریخ جهان کم‌سابقه یا بی‌سابقه است.


این نماینده مجلس ادامه داد: آسیبی که در اثر تحریم‌ها در زمان شیوع کرونا به مردم ایران وارد می‌شود به اشکال مختلف قابل سرایت به جامعه جهانی است و از این رو تحریم‌ها در این شرایط یک اقدام تروریستی نه تنها علیه ایران بلکه علیه جامعه جهانی به حساب می‌آید.


رنجبرزاده تاکید کرد: ما همواره مورد تحریم و تهدید بوده‌ایم و مقاومت کرده‌ایم اما الان با ویروس منحوسی مواجه شده‌ایم که قابلیت شیوع بالا و تسری فوری به همه کشورها را دارد. در همین راستا هرگونه تعلل در مقابل رفع تحریم‌ها ایستادگی مقابل بشریت و تهدید جان همه انسانهاست. لذا جامعه جهانی باید پیگیر این موضوع باشد تا آمریکا مجبور به برداشتن تحریم‌ها و رعایت حقوق جامعه جهانی شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها