کد خبر: 396649
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۰ ۱۰:۴۲:۱۵
| |

رییس انجمن کارکنان لابراتوارهای فیلم ایران:

کارکنان لابراتوارهای فیلم از نظر اقتصادی ضعیف هستند

نایب رییس انجمن کارکنان لابراتوارهای فیلم ایران می‌گوید: اگر قرار است به اعضای صنوف عیدی داده شود باید به همه اعضای صنف این عید تعلق بگیرد.

کارکنان لابراتوارهای فیلم از نظر اقتصادی ضعیف هستند
کد خبر: 396649
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۰ ۱۰:۴۲:۱۵

اعتمادآنلاین| جهانگیر رجبی خواه (نایب رییس انجمن کارکنان لابراتوارهای فیلم ایران) با اشاره به نحوه تخصیص عیدی خانه سینما به اعضای این صنف گفت: متاسفانه دردسر سال گذشته امسال هم تکرار شد. این‌که از انجمن ما که 130 نفر عضو دارد فقط به 30 نفر عیدی تعلق بگیرد، خیلی خوشایند نیست.

وی ادامه داد : انجمنی با سابقه و با دارا بودن متخصصین طراز اول نباید این چنین مورد بی‌مهری قرار گیرد؟ انجمن کارکنان لابراتوار از ابتدا در خانه سینما حضورداشته است. اعضای ما علیرغم توان و تخصص حرفه‌ای اما به لحاظ اقتصادی ضعیف هستند.

رجبی خواه افزود: مسولان سازمان سینمایی و خانه سینما اگر می‌خواهند عیدی بدهند باید برای همه اعضا در نظر بگیرند. مگر می‌شود پدر خانواده به بعضی از فرزندان عیدی بدهد و به بقیه ندهد؟ عمل کردم به این شیوه فقط برای مسئولان انجمن گرفتای به وجود می‌آورد چون بایستی برای تک تک توضیح دهیم که چرا بعضی‌ها عیدی دریافت می‌کنند و برخی خیر. ما مجبوریم به ترتیب سابقه و تلاش هر ساله لیست را تغییر بدهیم زیرا همه اعضا نیازمند هستند.

وی ادامه داد: امیدوارم مسولان وزارت ارشاد و خانه سینما عیدی را به طور مساوی بین همه اعضای خانه سینما توزیع کنند. تا انشااله این مشکل هر ساله برطرف شود و جایگاه اعضای صنوف محفوظ بماند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها